گزیده خبر 20:30 مورخ 28 آبان 94 + فیلم

در این بخش خبری موضوعاتی مانند: سند باز طراحی رآکتور اراک رسمی شد،ورود رانت خواران در صنعت قطعه سازی،بستن حساب های نا مشخص در بانک ها،صدور ویزای اربعین،شناسایی 2نفر ار مفقودین فاجعه منا،کشته شدن طراح اصلی حملات پاریس،فرونشست دوباره زمین،تخلف مدارس،تیم ملی دلخور بازگشت،زنده به گور کردن جنگل های زاگرس،جولان باد و باران در پایتخت،ماجرای دکل های نفتی،صرفا جهت اطلاع و.... اشاره شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان، در این بخش خبری موضوعاتی مانند: سند باز طراحی رآکتور اراک رسمی شد،ورود رانت خواران در صنعت قطعه سازی،بستن حساب های نا مشخص در بانک ها،صدور ویزای اربعین،شناسایی 2نفر ار مفقودین فاجعه منا،کشته شدن طراح اصلی حملات پاریس،فرونشست دوباره زمین،تخلف مدارس،تیم ملی دلخور بازگشت،زنده به گور کردن جنگل های زاگرس،جولان باد و باران در پایتخت،ماجرای دکل های نفتی،صرفا جهت اطلاع و.... اشاره شده است.










انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
از آقای وزیر آموزش و پرورش بخواهید اسنادی که تخصیص 2 میلیون تومان برای هر دانش آموز را نشان می دهند و نیز اسنادی که نشان می دهند این مبلغ برای مدارس واریز شده را نشان دهند. همچنین از مدیران مدارس بپرسید که چه مبلغی برای مداارسشان واریز شده؟
مطالب وزیر دروغ محض و تشویش اذهان عمومی است.
شما با پخش این خبر فقط ذهن مردم را علیه مدارس برانگیخته اید بدون این که صحت و سقمش را بررسی کنید.
لطفا پیگیری کنید.
با سپاس
آخرین اخبار