مشکل لباس و خروج بازیکنان امید حل شده است

کاشانی :درآمد بزرگسالان باید به تیم های پایه هم برسد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران به تشریح وضعیت این تیم 2 ماه پیش از انتخابی المپیک پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حبیب کاشانی در برنامه ورزش و مردم امروز در مورد شرایط تیم ملی فوتبال امید ایران گفت:‌ از 15 تا 26 آبان در امارات اردو برگزار کردیم.ابتدا با عراق و استرالیا دیدار دوستانه را هماهنگ کردیم اما توجه به درخواست عراقی‌ها برای دریافت پول، کادر فنی قبول نکرد و ما  با تیم خوب استرالیا که هدایت آن بر عهده ویدمار بود، مسابقه دادیم.
 
وی ادامه داد: اردوی بعدی ما از 11 تا 21 آذر در ترکیه است  و 2 بازی دوستانه در آن جا برگزار میکنیم. یک اردوی دیگر در کیش داریم که با یکی از تیم‌های ویتنام، کره شمالی یا تایلند دیدار خواهیم داشت. پس از آن بازیکنان به تهران می‌آیند و پیش از اعزام به قطر یک روز زودتر به مشهد رفته و با مدد جستن از امام رضا (ع) به مسابقات می رویم.
 
کاشانی در مورد مسئله لباس بازیکنان تیمش اظهار داشت:‌  اسپانسر لباس ما آل‌اشپورت است. قرار گذاشتیم در امارات 78 میلیون پرداخت کرده و لباس‌ها را تحویل بگیریم و در قطر از آنها استفاده کنیم. 20 هزار و 800 دلار پول اضافه بار برای آوردن این لباس‌ها به ایران دادیم. ما انتظار نداریم حمایتی که از تیم ملی بزرگسالان به عنوان آئینه تمام نمای فوتبال ایران می‌شود از تیم امید هم انجام گیرد زیرا تیم ملی بزرگسالان خودش درآمدزا است و در صورت صعود به جام جهانی  10 میلیون دلار پاداش می‌گیرد اما ما باید بخشی از این پول در تیم‌های پایه صرف شود. در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون آلمان داشتیم آنها تاکید می‌کردند که تنها راه پیشرفت توجه به رده های 14 تا 18 سال است. ادر حال حاضر مربیان علیدوستی،امیرحسین پیروانی و  از نبود امکانات و لباس ضربه می‌بینند و اعتراض می‌کنند که تا امروز فقط یک دست لباس دریافت کردند.
 
کاشانی در باره بحث بلوکه شدن پول تیم ملی امید در فدراسیون خاطرنشان کرد:در مرحله مقدماتی هیچ پولی به ما پرداخت نشد. پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک کمیته المپیک از اول سال 94 برای ما 132 میلیون در نظر گرفت که این پول در حساب فدراسیون است. به نظر می رسد کار برعکس شده است .طباطبایی مسئول مالی فدراسیون به ما می‌گوید شما مدارک هزینه را بیاورید و ما پول را بدهیم در حالی که ابتدا پول می‌دهند و سپس اسناد هزینه را می‌گیرند.  
 
وی ادامه داد:در حال حاضر کمتر از 60 روز تا شروع مسابقات باقی مانده و همه برای موفقیت تیم ملی امید در تلاش هستند. باید از فرماندهان سپاه،‌نظام وظیفه و ارتش و تشکر کنم. یکی از مشکلات تیم ملی امید همیشه  خروج بازیکنان و لباس بوده است و ما در این یک سال هر زمان اراده کردیم بازیکنان خارج شدند ما این دو مشکل را حل کردیم.
 
  وی افزود :یک عذرخواهی هم به مربیان  و مدیران باشگاه های لیگ برتری بدهکاریم که آنها بازیکنان خود را به ما می دهند و من شرمنده آنها هستم.به طور مثال ذوب آهن 5 بازیکن در تیم امید دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار