هر آنچه در تعطیلات لیگ بر استقلال گذشت

تیم فوتبال استقلال اهواز که در لیگ پانزدهم پر‌حاشیه ظاهر شده است، اتفاقات جالبی را در تعطیلات 20 روزه لیگ تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز در لیگ پانزدهم حواشی فراوانی را پشت سر‌گذاشته است.

تغییر در تمامی پست‌های فنی و مدیریتی، نداشتن زمین تمرین، مشکلات مالی و دستمزد نگرفتن بازیکنان، اعتصاب پنج بازیکن اصلی شایعه همکاری یک دلال با برخی مسئولان باشگاه و...

همه‌ی این اتفاقات و بسیاری اتفاقات دیگر تنها در 11 هفته‌ی ابتدایی لیگ رخ داده است. 11 هفته‌ای که سه بار به دلیل بازیهای تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 تعطیل و مجدد پیگیری می‌شد.

در تعطیلی اخیر که 20 روز بود تیم استقلال اهواز حواشی جالب و متفاوتی را پشت سر‌گذاشت. حاشیه‌هایی که هیچکس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

نکته‌ی جالب این است که این اتفاقات هیچ ارتباطی به مسائل مالی و دستمزد نگرفتن بازیکنان نداشت.

** تمرین نکردن کلاه‌ کج با استقلال و شایعه‌ی جدایی وی 

در ابتدای تعطیلات، عادل کلاه کج کاپیتان این فصل آبی‌های اهواز، با مسئولان تیم به مشکل برخورد و دیگر با استقلال تمرین نکرد.

ظاهرا ماجرا از این قرار بوده که کلاه کج برخی مشکلات را با محمد ملکی مالک باشگاه اهوازی در میان گذاشت و همین قضیه باعث اختلاف میان کاپیتان و مالک استقلال اهواز شد.

عادل کلاه کج در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: "قرار است بعد از بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ جلسه‌ای با کارون یعقوبی (مدیر عامل باشگاه) برگزار و درباره آینده‌ام تصمیم‌گیری کنیم."

لازم به ذکر است کلاه‌کج درخواست رضایتنامه کرد و احتمال جداییش از استقلال فراوان است. سعید سالارزاده و طالب ریکانی دیگر بازیکنانی هستند که درخواست رضایت‌نامه کرده‌اند.

** استعفای جهانداری و بازگشت یعقوبی به استقلال

ارسطو جهانداری مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز در این تعطیلات از سمتش استعفا داد. این در حالی بود که وی تنها دو هفته در این سمت فعالیت کرد.

وی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: "محسن ملکی فرزند محمد ملکی در کارهای من دخالت می‌کرد و این قضیه باعث شد حس کنم که دیگر نمی‌توانم به استقلال کمک کنم. من با هدف پیشرفت به باشگاه آمدم و چون اختیار تام نداشتم نتوانستم کاری انجام دهم." 

بعد از استعفای جهانداری، کارون یعقوبی به عنوان جانشین معرفی شد. جالب اینجاست که یعقوبی چند هفته‌ی پیش از سمت قائم مقامی باشگاه استقلال اهواز استعفا داده بود.

** شایعه‌ی کارت مربیگری علی حنطه

بحث دیگری که در این هفته اتفاق افتاد، کارت مربیگری علی حنطه بود. سرمربی استقلال اهواز، کارت مربیگری  B دارد و گفته می‌شد چون کارتش A نیست نمی‌تواند روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. بهروان مسئول برگزاری مسابقات لیگ این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد چون طهامی کمک حنطه کارت مربیگری A دارد طبق قانون حنطه هم می‌تواند روی نیمکت استقلال اهواز بنشیند. 

باید منتظر ماند و دید این اتفاقات می‌تواند روی کیفیت بازی استقلال اهواز مقابل پرسپولیس در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر تأثیر بگذارد یا خیر؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار