بازگشت بازی‌های پرطرفدار پلی استیشن ۲ به نسل جدید

بی شک با ورود به نسل هشتم را خیلی ها دوست دارند که دوباره عناوین بازی های PS2 را بر روی PS4 تجربه کنند تا بلکه خاطرات گذشته شان باز هم تکرار شود.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون شک می‌توان گفت که عرضه کنسول PS2 توسط شرکت سونی، یکی از بزرگترین اتفاقات در دنیای گیمینگ بود. این کنسول با ورودش به بازار شروع به رکوردشکنی های پیاپی کرد و حتی هنوز نیز در بسیاری از مناطق دنیا طرفداران و کاربران خودش را دارد.

بی شک با ورود به نسل هشتم خیلی ها دوست دارند که دوباره عناوین بازی های PS2 را بر روی PS4 تجربه کنند تا بلکه خاطرات گذشته شان باز هم تکرار شود. چرا که عناوین در آن زمان خلق شده اند که تا به حال نظیر آن را ندیده ایم.

بازگشت بازی‌های پرطرفدار پلی استیشن ۲ به نسل جدید

درحالی که کنسول های نسل هشتمی مایکروسافت Xbox One، قابلیت پشتیبانی از کنسول نسل گذشته خود را دارا می‌باشد، این کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی است که در این زمینه از رقیب خود احساس عقب ماندگی می‌کند.البته سونی دلیل پشتیبانی نکردن بازی های کنسول پلی استیشن ۳ توسط PS4 را استفاده از الگوریتم های مخصوص در این کنسول اعلام کرده است.

اما حالا پس از انتشار شایعاتی مبنی بر ورود بازی های PS2 به کنسول PS4، کمپانی سونی در روز گذشته اعلام کرد که در حال طراحی یک شبیه ساز جهت اجرای بازی های ۲ نسل گذشته خود یعنی PS2 بر روی کنسول نسل هشتمی PS4 است. سایت Wired با اعلام دریافت یک ایمیل رسمی از کمپانی سونی، بر روی این خبر صحنه می‌گذارد.

متن دقیق این ایمیل به شرح زیر می‌باشد:
ما در حال کار بر روی استفاده از یک شبیه ساز کنسول پلی استیشین ۲، جهت ارائه بازی کنسول نسل های گذشته خود PS2 بر روی PS4 هستیم. اما متاسفانه نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم. درحال یک پک از بازیهای Star Wars که جزو بازی‌های پرطرفدار پلی استیشین ۲ بودند، بر روی پلی استیشن ۴ قابل اجرا است اما بدون شک اجرای تمام بازی های خاطره انگیزی که در گذشته به واسطه کنسول PS2 انجام می‌دادیم، با وضوح بالاتر و با ۶۰ فریم در ثانیه می‌تواند برای گیمرهای نسل های گذشته بسیار جذاب باشد.
بازگشت بازی‌های پرطرفدار پلی استیشن ۲ به نسل جدید

بازگشت بازی‌های پرطرفدار کنسول پلی استیشن ۲ به نسل جدید کنسول‌های سونی، می‌تواند به این معنا باشد که سونی در تلاش جهت احیای بازی‌های خاطره انگیز برای علاقه مندانش است.
باید صبر کرد و دید که سونی چگونه و چه تعداد عنوان را برای این انتقال انتخاب خواهد کرد. با تایید خبر اجرای بازی های PS2 بر روی کنسول نسل هشتمی اش توسط سونی بدون شک ‌می‌تواند خرید کنسول PlayStation4 را بیش از پیش جذابتر نماید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: thenextweb

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار