سنندج؛

نصب و راه اندازی سیستم AVL برروی 110 دستگاه اتوبوس درسنندج

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: در راستای هوشمندسازی سیستم حمل‌و‌نقل عمومی 110 دستگاه از اتوبوس‌های درون شهری به سیستم AVL تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، محمد زاهد مرغوبی گفت: این سازمان در راستای هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری صورت گرفت.

گفتنی است هر دستگاه اتوبوس با سیستم GPS و کنترل و نظارت بر روی اتوبوس‌ها، نسبت به نصب سیستم AVL با همکاری سامانه الکترونیک بانک انصار اقدام کرد.

وی افزود: با فعال سازی این سیستم وضعیت اتوبوس‌ها در سطح شهر به صورت آنلاین در اختیار سازمان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سنندج و حومه بیان کرد: این سیستم بر روی 110 دستگاه اتوبوس این سازمان که در 27 خط فعالیت دارند، نصب و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد:از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم به مدیریت مکان‌یابی و ردیابی آنلاین و آفلاین، بررسی کارآیی راننده و وسیله نقلیه، اعمال دستورات مدیریتی به صورت مستقیم از راه دور، هدایت و رهبری خودروها در مواقع ضروری، افزایش ایمنی و بهره‌وری، بهبود کنترل و مدیریت، آگاهی از مسیرهای طی شده توسط وسیله نقلیه، کنترل ورود به مناطق ممنوعه است.

مرغوبی افزود: کنترل ورود به مناطق ممنوعه، کنترل میزان توقف در هر محل، آگاهی از مکان فعلی، بهینه‌سازی هزینه‌های ارتباطی، کشف وسیله نقلیه در صورت به سرقت رفتن، ارسال و دریافت پیغام‌ها و وظایف در هر لحظه، کنترل سرعت مسیر و کنترل مسیر حرکت و توقف در ایستگاه‌های موردنظر از دیگر مزایای این سیستم است.

وی درپایان هزینه نصب این سیستم را 11 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبار از محل یارانه‌های واریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های جذب شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.