نمایش فیلم «وحشت در شهری در تگزاس» در سینما تک

فیلم «وحشت در شهری در تگزاس» به کارگردانی جوزف اچ لوئیز از بخش چشم‌انداز سینمای وسترن، روز دوشنبه دوم آذر ساعت 17 در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ نهمین فیلم از بخش چشم‌انداز سینمای وسترن در فصل پاییز  94(دوره چهل و یکم)، روز دوشنبه دوم آبان ماه ساعت 17، فیلم «وحشت در شهری در تگزاس» به کارگردانی جوزف اچ. لوئیز، محصول سال 1958 به مدت 78 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید.

«وحشت در شهری در تگزاس» آخرین ساخته سینمایی جوزف اچ. لوئیز است؛ فیلمی که علی‌رغم راه دوری که تا یک Big Production دارد و نمی‌تواند چنان که می‌طلبد با صحنه‌های زد و خورد که از مبانی فیلم‌های وسترن‌اند، برخورد کند. به شیوه‌ای درخشان با کلیشه‌ها کار می‌کند. نمونه‌ای مناسب از فیلمی که با کم‌ترین‌ها قصه‌ای پرکشش و سراسر جاذبه برای گفتن دارد. قصه‌ای که حیاتش را مدیون بازی‌هایی‌ست دقیق و درست و بجا؛ بازی‌هایی که نقش‌ها را فراتر از آنچه برده‌اند که در متن می‌توانست باشد: مرد شروری که «ندریک یانگ» بازی می‌کند گرچه روی کاغذ باید آدم‌بد قابل‌پیش‌بینی و تکراری ماجرا باشد، در اجرا مرد تلخ و تیره‌اندیشی‌ست. فیلم نمونه مهمی‌ست از چگونه جمع‌وجور و مستقل فیلم ساختن و چطور همزمان در ژانر ماندن.

یادآوری می شود؛ فیلم «وحشت در شهری در تگزاس» به دلیل برگزاری همزمان با نشست بررسی آثار فریده لاشایی روز دوشنبه دوم آذر نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانندجهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم، به سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار