گزارش تمرین استقلال؛

از بازرسی ماشین بازیکنان تا تمرین نکردن عمران زاده

تمرین امروز استقلال از ساعت 13 در ورزشگاه شماره 2 آزادی آغاز گردید.

بازرسی ماشین بازیکنان تا تمرین نکردن عمران زادهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پس ازیک روز استراحت از ساعت 13 تمرین خود را در ورزشگاه شماره 2 آزادی آغاز کردند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

تمرین امروز آبی‌پوشان چهار غایب داشت و محمد نوازی به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری، منصور پور حیدری، محمد رضا خرسند نیا که به بیمارستان رفته بود و علی اصغر قربانعلی پور غایبین تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

زمانی که بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال قصد ورود به زمین را داشتند توسط ماموران مورد بازرسی قرارگرفتند و خبرنگاران نیز از این امر مستثنی نبودند یکی دیگر از نکات تمرین آبی پوشان دیدار ال کلاسیکو امشب بود و بازیکنان برای یکدیگر کری می‌خواندند.

 مهدی رحمتی نیز که در دیدار مقابل فولاد نمایش خوبی داشت برای دقایقی با پرویز مظلومی به گفتگو پرداخت و پس از آن به تمرین پرداخت.

همچنین بازیکنان استقلال که در دیدار مقابل فولاد در ترکیب اصلی خود حضور داشتند ریکاوری کردند و بازیکنان جوان نیز به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

 حنیف عمران زاده نیز با لباس شخصی به ورزشگاه آزادی آمد اما با آبی پوشان تمرین نکرد و در کنار خط نظاره گر تمرین  هم تیمی‌هایش بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، باشگاه ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار