هاشمی رفسنجانی با خانواده شهدای غرب استان مازندران دیدار و گفتگو کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مادران، خواهران و همسران شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس از غرب استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مادران، خواهران و همسران شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس از غرب استان مازندران، شهدا را انسان‌هایی وارسته و پرنده‌های خونین بال در فضای جمهوری اسلامی خواند و گفت: از میدان جنگ با شهیر فرشتگان به دیدار معبود در بزم اولیا و انبیا رفتند.

وی با یادآوری‌های دلاوری‌های جوانان استان مازندران در قالب لشکر ویژه 25 کربلا و شهیدان این لشکر، گفت: مازندران در همیشه تاریخ سرآمد بود و در تاریخ دفاع مقدس نیز درخشید و ما می‌دانیم که جوانان این خطه در جنگ چکار کرده‌اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مادران شهدا که یکی از آنان دو شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ساده نیست که مادری ثمره زندگی خویش را در راه اعتلای دین و وطن بدرقه کند، در حالی که می‌داند این سرو ایستاده، جنازه بر می‌گردد.

وی با تقدیر از صبر و بردباری همه مادران، همسران و خواهران شهدا در جنگ، آنان را زینب‌های زمانه توصیف کرد و گفت: از راه، مرام و آرمان‌های شهدای خود دفاع و حفاظت کنید که این مملکت مال شماست و بچه‌های شما جان خود را داده‌اند تا ایران، انقلاب و اسلام حفظ بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار