جولان نمادهای همجنس گرایی در سطح شهر ! + عکس

این روزها با قدم زدن در سطح شهر، نمادهای همجنس گرایی را می بینیم که بر روی چترها و یا کیسه های خرید جولان می دهند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روزها، در خیابان که قدم میزنید یا به خرید که میروید، رنگین کمان معروفی همه جا در اطراف شما دیده می شود، این رنگین کمان که ظاهری زیبا دارد در واقع نمادی برای بی بند و باری جنسی است .

 رنگین کمان معروف همجنس گرایی!

پیش از توضیحات بیشتر و یا دیدن مستنداتی درباره تبلیغات نرمی که با استفاده از ناآگاهی مردم در حال ترویج است،  نگاهی به تاریخچه همجنس گرایی می اندازیم.

همجنسگرایان افرادی هستند که برخلاف روال طبیعی و فطری انسان ها، به جای ارتباط با جنس مخالف به ارتباط عاطفی، روانی و جنسی با همجنس خود گرایش دارند.

کتب روانشناسی همجنس گرایی را نوعی اختلال رفتار جنسی و آسیب می دانند و دلایل این اختلال را فیزیولوژی، توارث و یا محیط و اطرافیانی که فرد با آنها در تعامل بوده است و معرفی می کنند  و آن عبارتست از تمایل و علاقه جنسی مردی به مرد دیگر و هم جنس خود و یا بالعکس علاقه جنسی زنی به هم جنس خود.

البته از این تعاریف صرفا برای توجیه این انحطاط اخلاقی استفاده می شوذ، درواقع همجنس گرایی یکی از برنامه های غرب برای از بین بردن بنیان خانواده است.



 پرچم گروه های همجنس گرا

همجنسگرایان دارای یک نماد مشترک برای شناساندن خود به جامعه هستند.

۲ نماد مشهور برای آن ها، مثلث صورتی و پرچمی است رنگین کمانی، مثلث صورتی توسط نازی‌ها درخلال جنگ جهانی دوم به‌عنوان نمادی برای ننگ و شرم به زندانیان همجنسگرا تعلق می‌گرفت، این نماد کماکان بار معنایی منفی دارد.

 پرچم رنگین‌کمانی رسمی‌تر و عمومی‌تر است و هیچ بار معنایی منفی ندارد.

مثلث صورتی یکی از قدیمی ترین این نمادها است که در خلال جنگ جهانی دوم برای زندانیان همجنسگرا در بازداشتگاه استفاده می‌شد به همین دلیل نماد مثلث صورتی توسط همجنسگرایان استفاده می‌شود تا هم خود را به جامعه معرفی کنند و هم یادبودی برای همجنسگرایان کشته شده در جنگ جهانی دوم باشد.

لاندا علامت یونانی در سال ۱۹۷۰ توسط ائتلاف همجنسگرایان فعال نیویورک به عنوان نماد برگزیده شد، در دسامبر ۱۹۷۴ لاندا به عنوان نماد بین المللی همجنسگرایان زن و مرد در همایش حقوق همجنسگرایان در اسکاتلند انتخاب شد.

همجنس گرایی

سازمانهای حمایتی همجنسگرایان به نام lambda legal و Lambda Literary Award نیز نام خود را با اقتباس از این نماد گرفته‌اند. در سال ۱۹۷۸ پرچ رنگین کمانی را برای جشن ازادی همجنسگرایان طراحی کرد. در بین سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ یک رنگ از بالای پرچم حذف شد. در بالای پرچم رنگ قرمز برای مردان و در پایین ان رنگ بنفش برای زنان است به این معنی که همجنسگرایان مرد و همجنسگرایان زن در تمام دنیا هستند. در نمونه اصلی ۸ رنگ وجود داشت و به ترتیب رنگ‌ها از بالا به این صورت بود.

همجنس گرایی

امروزه، همجنسگرایان در جهان دارای پرچمی رسمی با رنگ های "رنگین کمان" هستند که هر رنگ در این پرچم سمبل امر خاصی است. بطور مثال رنگ قرمز نشانه زندگی، رنگ نارنجی نشانه بهبودی و سلامتی، رنگ زرد نشانه نور خورشید، رنگ سبز نشانه طبیعت، رنگ آبی نیلی نشانه نظم، هارمونی، یکپارچگی و آرامش و رنگ بنفش نیز نشانه روح و روان انسان است.


در انگلستان از سال 2004 به بعد زوج هاي همجنس باز از حقوق و مزاياي زوج هاي عادي برخوردار شده اند و عده اي از مقامات دولتي در خواست کرده اند که ازدواج همجنس بازان در سراسر انگليس تا سال 2015 به صورت قانوني تاييد شود. در آمريکا نيز شبکه سي‌ان‌ ان گزارش داده است که 53 درصد مردم خواهان قانوني شدن همجنس‌بازي در ايالت‌هاي اين کشور بودند که در تیرماه سال 92 دادگاه عالی آمریکا محدودیت ها برای قانونی بودن ازدواج همجنس گرایان در کالیفرنیا را برداشت و این ازدواج در این ایالت نیز قانونی شد.

همجنس گرایی
افراشتن نماد همجنس گرایان در انگلیس

در واقع در اروپا و آمريکا دستگاه فرهنگ سازي غرب در حال کسب موفقيت و رسيدن به اهداف خود در تبديل همجنس بازي از يک پديده شنيع و غير اخلاقي به يک موضوع عادي اجتماعي است. تا جايي که هم اکنون هرگونه موضع‌گيري بر عليه همجنس ‌بازي و همجنس بازان در غرب جرم محسوب شده و فرد مخالف توهين کننده محسوب شده و تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرد.

تبلیغاتی برای رواج همجنس گرایی با مجوز بومی!

سال هاست که در جوامع غربی و برخی از کشورهای شرقی رفته رفته همجنس گرایی در حال رواج یافتن است. اکنون این بار نوبت به تبلیغ این عمل شنیع در کشورهای مسلمان نشین رسیده است. بطور مثال چندی پیش در کشور اندونزی جشنواره همجنسگرایان برگزار شده و در کنفرانس هایی نیز به تبلیغ این عمل و به اصطلاح بررسی آن در اسلام و سخنانی درباره عدم مخالفت اسلام با همجنس گرایی مطرح نموده اند.

در همین راستا در فضای مجازی نیز تقریباً به تازگی افرادی به ظاهر مسلمان، تبلیغاتی در جهت رسمیت بخشیدن به مسلمانان همجنس گرا انجام می دهند. کسانی چون "آنی زانی.ولد" فرد خواننده و ترانه سرایی که خود را یکی از موسسین انجمن  به اصطلاح اسلامی به نام "گسترش ارزش ها" در آمریکا معرفی می کند. او می گوید:" در انجمن ما طیف وسیعی از مسلمانان همجنسگرا حضور دارند و از برخوردهای ستیزه جویانه و خشونت بار پرهیز شده و بر تعامل انتقادی با متون کتاب مقدس تاکید می شود." او امام جماعت این مرکز است و در صفحه فیس بوک خود می نویسد: "می خواهد در مراسم ازدواج یک زوج همجنس شرکت و خطبه عقد آنها را به شکل کاملاً اسلامی بخواند." او دلیل اغلب مسلمانان برای مخالفت با همجنس گرایی را داستان قوم لوط و آنچه تفسیر خشن و افراطی از متون مقدس اسلامی معرفی می کند می داند، او معتقد است که مرکز اسلامی تاسیس شده از جانب وی با برداشتی متعادل و ملایم به دین نگاه می کند. حتی فردی به نام امام "دایی.یه عدالت" امام جماعت همجنسگرای جامعه مسلمان آمریکا و مدیر مسجد همجنسگرایان در واشنگتن است.

همچون اکثر مفاسد در اينجا نيز سرمايه‌هاي مالي و انساني يهود در خدمت فرهنگ سازي گسترده براي اشاعه همجنس بازي بوده که در سه حوزه فرهنگي و هنري، تبليغي و سياسي فعال بوده است. اين فعاليت ها از تاسيس جوايز ادبي اختصاصي براي نويسندگاني که با موضوع همجنس‌بازي مي‌نويسند تا حمايت سياسي اجتماعي رژيم صهيونيستي از همجنس بازها در کشورهاي مختلف به خصوص کشورهاي اروپايي دامنه داشته است. بر اساس يک نظرسنجي که از سوي "آمريکن ايرلاينز" و پايگاه اطلاع‌رساني "گي‌سيتي" به انجام رسيده است، تل آويو از نظر همجنس‌ بازان محبوب‌ ترين شهر روي زمين محسوب مي شود.

همجنس گرایی

تبلیغات غرب برای ترویج همجنس گرایی تا آنجایی پیش رفته است که اگر شما در شهر تهران قدم بزنید بارها پرچم رنگین کمان نماد این ناهنجاری و انحطاط جنسی را می بینید، از کیسه های خرید بوتیک ها گرفته تا چترهایی که به فروش می رسند.

عکس زیر چتری را با نماد همجنس گرایی نشان می دهد که در سطح شهر تهران و به راحتی به قروش می رسد.

همجنس گرایی

البته ناگفته نماند که این نماد بعلت شباهتش با رنگ های رنگین کمان مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است و تنها افراد کمی در جامعه از معنای واقعی نهفته در این نماد خبر دارند اما غرب با استفاده از این نا آگاهی و از طریق تبلیغات و استفاده از شبکه مجازی در تلاش است تا چشم مردم را به دیدن نماد همجنس گرایی عادت دهد و آن را تبدیل به موضوعی عادی کند.

حتی گاهی استفاده از این نماد با زیرکی بسیار صورت گیرد به گونه ای که حتی افراد آگاه را هم به اشتباه می اندازد.

بر اساس این گزارش، لزوم آگاه سازی مردم از طریق رسانه ها و همچنین برخورد مسئولین با رواج این نماد در زندگی مردم احساس می شود و امیدواریم با برخورد و اقدام مناسب و به موقع مانند تمامی موارد، نقشه های غرب برای به انحطاط کشاندن فرهنگ و دین مردم ایران با شکست مواجه شود.
 


گزارش از فاطمه باقری



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۶ دی ۱۴۰۲
چرا خبرهای چند سال پیش و دوباره انتشار میدین ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عفت
۰۸:۴۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
من با همجنس‌گرایی مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
متاسفم برای مسئولان فرهنگی کشور که بیخیال نسبت به خیلی چیزها نشستن و از همه سو داره نفوذ صورت میگیره. یک نمونش پاپیت های اسباب بازیه که با رنگ پرچم همجنسگرایان داره در دست کودکان ما دست بدست میشه!
Iran (Islamic Republic of)
یه انسان
۰۸:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
تعجب من از این که وقتی الناز شاکر دوست به صراحت با متن و تصویر میاد نام میبره دقیقا از دگر باشی جنسی
و بهاره رهنما در یک تئاتر همین غلط میکنه
چرا قوه قضائیه و پلیس هیچ کاری نمیکنن

تکلیف هم جنس گرایی از نظر شرعی و قانونی و عرف ما مشخصه
اشد مجازات باید اعمال بشه
تلنگر بزنید به مسولین که سرشون کردن تو برف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
نمیدونم چی بگم این هم یه مدل زندگیه دیگه !جایه پیوندتون مبارک میتونم بگم تف به شرفتون بی همه چیزا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سلام ادم انقدر کثیفی انسان میبینه دوست داره زودتر بمیره ،خدایا خودت کمک کن ظهور موعود برسون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۱۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
سلام. اولا باید بگم که تمایل به همجنس گرایی انتخابی نیست و کسی به خواست خودش اینکاره نشده کسی که در این مقوله نیست نمیتواند درک درستی از آن داشته باشد من خودم یکی از اون آدماهستم که همجنسگرا بودم ولی بسیار از انجام دادن آن عذاب وجدان داشتم ولی چه کنم که دست خودم نبود ونمیتوانستم از این کار رهابشم تا اینکه به خدا توکل کردم وتوبه کردموازخدا خاستم که کمکم کنه چون خدا اینکارو زشت میدونه و من باید اونو ترک میکردم الان بعد از چند سال هر جورشده خودمو نگه میدارم دوست عزیز همجنسگرا باید این کارو رها کنی سخته ولی شدنیه به خدا توکل کن چون این عمل در اسلام منکرحساب میشه وهیچ توجیهی نداره خدا بهت کمک میکنه و توهیچ بهونه ای برای انجام این کار نداری...شاید خدا برای امتحان کردن منو تو این عمل رو تو وجودمون گذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من با مطلبی که در آخر مقاله نوشتید مخالفم، چون اینها رنگین کمان رو کردن پرچمشون، دلیل نمیشه که ما کلا رنگین کمان رو که یک عنصری در طبیعت هست و آفریده خداست از زندگی مون حذف کنیم!! اتفاقا باید استفاده اش کنیم تا از انحصار این افراد بیرون بیاد. بعد هم نماد اینها یه رنگین کمان شش رنگ هست، درصورتی که ما رنگین کمان رو هفت رنگ و به صورت کمان میکشیم نه شکل پرچم مستطیلی، و اون چتر هم رنگین کمان شش رنگ نیست، کلی رنگ مختلف توش داره و اصلا ربطی به نماد همجنس گراها نداره، من هم می‌خوام از زیبایی رنگ ها بهره ببرم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حرفت کاملا اشتباهه چون این راه باعث اشاعه فحشا و آلودگی خواهد شد
درضمن رنگین کمان آفریده خداست نه ساخته این قوم زشت کار
باطن اعمال زشت و قبیح این یهودیان و فاسقان مثل رنگ های مدفوع هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حرفی ندارم فقط عذاب نازل شده بر شهر پمپئی یا همون سدوم‌ (قوم زشت کاره و نابکار لوط) رو ببینید نشانه واضح و آشکار هستش
United States of America
همجنسگرا
۱۸:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
من گی هستم به کسیم هیچ ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
من عرف نفسه فقد عرف ربه.
۱۶:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام هموطن .این که شما چی هستی به خودت مربوطه ! در بعضی موارد می تواند صحت داشته باشد اما جایی که دیگران را درگیر عوارض کارهایت میکنی دیگر این سخن محلی از اعراب ندارد اینکه راه بیفتی وبگی من برخلاف فطرت وبرخلاف دستور خالقم می خواهم زتدگی کنم عاقلانه نیست .خالق تو حکم بر ترک این کار داده ووعده عذاب آخروی داده
ودر تمامی ادیان بوضوح به این امر اشاره کرده در تورات در زبور در انجیل ودر نهایت در قرآن کریم .حتی حکم بر مجازات دنیوی توسط قانون گذار داده است .
هموطن عزیز!
خدا توبه پدیر است ومشتاق وعاشق بنده های خوبش هست که اسراف نمی کنند .خدا اسراف کنندگان را دوست ندارد .عمل لواط عملی شنیع و از نمونه های بارز اسراف وطغیان در برابر حکم خدا شمرده شده .
ان الله یحب المطهرین ،خدا پاکیزکان را دوست دارد .اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
یه انسان
۰۹:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دستگیر نکردن و مجازات نکردن امثال شما خطرناکه
مثل ویروس کرونا همه جامعه رو نابود میکنید
اگر این کار درسته پس همه برن انجام بدن اگر نه پس هیچ کس نباید انجام بده
درست برای همه است نادرست هم برای همه
هیچ استثنایی نداریم امیدوارم رد تو بگیرنو
دستگیرت کنن
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۱۲:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
از یهودی های انگل نجس (صهیونیسم) چه انتظاری دارید؟
اخرش هم آلوده و کثیف هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
تف به این فرهنگ آشغال کثیف غربی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
خداروشکر که در 80 درصد پیام ها مسلمانی و شرافت دیده میشه
ان شاء الله امسال سال نابودی صهیونیسم غده سرطان هستش
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۳:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
3،4 تا از پیام ها رو خوندم واقعا شرمنده شدم و شرمسارم که تو سایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، 4 تا انگل یهودی رفت و آمد دارند
و چرا این نظرات چرند کفر و منبع گناه و فساد و حمایت از فحشا و اعمال بی شرمانه تایید شده؟ هیچ دلیل قانع کننده ای وجود نداره

اسکندر مقدونی هم.... بود خب چه خوبی ازش دیدید؟

خاک برسر این بی ریشه هایی که با دشنام دادن و فحاشی و حمایت از همج. گر.. (حتی انسان خجالت میکشه اسم این عمل زشت رو بیاره) سعی در قانع کردن خودشون دارند

روانشناسی؟ با همین جمله خودشون رو قانع میکنند
و به عاقلان میگن روانی. اون وقت خودشون که اخر نجاست هستند رو فراموش کردند
صد شرف به حیوانات که حداقل نر و ماده سرشون میشه

ای غربی های نجس ایا واقعا دختر های زیبا و خوش اندامی که خدا برای شما آفریده رها کردید و به دنبال مردان راه افتادید؟
شرم بر شما باد و خاک عالم بر سرتون باید شما رو قطعه قطعه کنند و به اتش بکشند
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۱۲:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
گل گفتی احسنت

فقط یک جمله ات اشتباه بود
تهمت زشت ناروا نزن. گناهه
اسکندر مقدونی.... نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اسکندر مقدونی همون ذوالقرنین بنده صالح خدا هستش
و از زشتی و گناه متنفر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
ای کاش به جای گذاشتن رنگ های رنگین کمان، رنگ های متفاوت مدفوع رو نماد این عمل قبیح نابخشودنی میذاشتید
(که واقعا برازنده این فرقه نجس هستش)

جان مادرت تایید بزن تا بتونیم به لطف خدا جلو این فحشا و نجاست رو بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۰۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
این هم عاقبت ننگین فرهنگ فاسد غرب
صد رحمت به حیوانات
حداقل نر و ماده حالیشون میشه
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۵:۰۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
بنظرم باید همجنسگراهارو دستگیر کنن چین یه امپول ساخته براشون تزریق کنن عقیم میشن دیگه قابلیت این مسخره بازیارو ندارن. چهره شهرو زشت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
حکمش اعدامه
تو میگی دستگیر!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هیچی
۱۳:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا برای تک تکتون متاسفم که اینطوری فکر میکنین

شماهایی که اینجوری فکر میکنین
این شمایین که مریضین
کاشکی قبلش یک تحقیق میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
عجب
پس برو با خانواده ات در این مراسم هم....س گ... شرکت داشته باش
مریض نادان غرب زده
Iran (Islamic Republic of)
موجود زنده
۰۱:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
به نظرم بیماری خودبینی و از همه بدتر خود برتر بینی به مراتب خطرناکتر از انحرافات جنسی هستش... مطمئن نیستم همجنس گرایی یک بیماری یا یک اختلال باشه ولی برتری دادن یک ایدئولوژی به تمام عقاید چه اکثریت وچه اقلیت کار بسیار حقیر و دیکتاتور گونه ای هست که معمولا از طرفداران بی مغز دین سرمیزنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
بی مغز تویی ای شیاد کثیف
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۰۴:۲۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
واقعا ینی چی
همچین چیزهایی رو بار ها من به چشم دیده بودم و الان که بیشتر فکر میکنم یادم میاد ی تیشرت داشتم که توی باشگاه میپوشیدم چندین سال پیش که مارک اون تیشرت همین علامت رنگین کمان بود که روی سینه اش کوچک زده شده بود و این علامت مثلث صورتی هم همین الان رو یکی از پلاستیک های خرید لباس توی منزلم هست و تا الان که مطلب شمارو خوندم اصلا معنا و مفهومش رو نمیدونستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد صدرا
۱۵:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
خیلی چیزا تو جامعه ی ما و خیلی جوامع دیگه داره اتفاق میوفته و بقول بعضیا اقلیت شدن اکثریت اما قرار نیس چون داره اتفاق میوفته یا افتاده کار درستی باشه خیلی از مردم دارن راهشونو اشتباهی میرن این یه عمل قبیح هستش از هر نظر که بهش نگاه کنین کار درستی نیس نظر هر کی هم برا خودش محترمه اما کارشون درست نیس شاید کسایی هم دارن این عملو بعنوان نمیدونم حق و حقوقو ادما بیان میکنن اما مهم اینه ملاک این ادما نیستن ملاک اینه مایی که مسلمانیم تو دینمون این عمل نکوهش شده خودتونو قربانی لذتهای زود گذر نکنین
Iran (Islamic Republic of)
اندکی تامل
۱۷:۳۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خداوند در این باره مى‏فرماید:
قل لایستوى الخبیث و الطیب و لو أعجبک کثرة الخبیث فاتقوا الله یا أولى الالباب لعلکم تفلحون؛ (مائده (5) آیه 100) بگو ناپاک و پاک مساوى نیستند و اگر چه کثرت ناپاکیها تو را به شگفتى بیاندازد. اى صاحبان خرد تقواى خدا را پیشه کنید تا رستگار شوید.
در َضمن نکوهش این عمل مختص به اسلام نیست در زبور ابراهیم در تورات موسی ودر انجیل عیسی ودر قرآن کریم این عمل نکوهش شده ووعده غداب الهی ومجازات دنیوی برای ان در نظر گرفته شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ص ف
۰۱:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام افرین به توجهتون امیدواریم دست اندر کاران توجه بیشتزی به این امور داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۷:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
با افتخار میگم که جز خانواده بزرگ ال جی بی تی ها هستم،،،و من،به نوبه خودم به گرتیشم افتخار میکنم،و خیلی خوشحالم که مثل شما هموبوفیک نیستم:)
زنده باد خانواده ال جی بی تی ها و ب امید روزی که طرز فکر ها درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۰:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
این فرقه مفسدهستندفقط به خدا پناه می بریم ازهمه ی رذایل ولغزشها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
مگه کسی خودش گرایششو خودش انتخاب می‌کنه این یک نوع گرایش ذاتی است از لحاظ زیست شناسی روانشانی هم کاملا ثابت شده حتی تو حیوان ها هم هست
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۸:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام :خداوند متعال به حیوانات عقل نداده ؛بلکه برای انسانها ؛هم عقل داده ؛و هم ؛نفس داده اگر نفس بر عقل غلبه کند ،انسان تبدیل به کمتر از حیوان می شود ،اما اگر در راه حلال و اسلامی با ازدواج شرعی باید ؛انسان از ملائکه برتر است.
Germany
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سخن درستی هست.
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۴:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
همون روانشناسی اثبات کرده ک هم میتونه صدمه بزنه، هم این ب چیز بر اساس فضاییه ک طرف توش قرار میگیره
از لحاظ علمیم ک میگفتن ژن تو گرایش تاثیر داره ک الان اومدن اثبات کردن هرکی اینو گفته حرف ببخشید مفت زده
اومدن اثبات کردن ک ژن هیچ تاثیری تو گرایشات فرد نداره

از همه چی میشه سواستفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
این قدر دروغ های شیطانی سرهم نکن
انسان فرصت انتخاب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
که الگوت حیوانات هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۲ دی ۱۴۰۱
آیا ما باید در ردیف حیوانات باشیم
خیر سرمون اشرف مخلوقات شدیم
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ما مسلمانان هرگز همجنسگرایی را ب رسمیت نمیشناسیم تمام کتب روانشناسی همجنسگرایی را اختلال نمیدانند . این در همه دانشگاه های خود ایران هم همیشه گفته میشود ک این حس اختلال نیست . مورد بعدی اینکه هر چیزی را ب برنامه های فرب برای تضعیف بنیان خانواده ربط ندهید . یک فرد در دوران نوجوانی خودش جهت گیری جنسی خود را کشف میکند و اصلا ربطی ب خانواده ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
همون کامپیوتری که پشتش نشستی و بدون فکر کردن باهش تایپ میکنی مخترعش یه همجنسگرا بوده که بخواطر کار بدون فکر بعضی قدر نشناس ها در اثر تزریق زیاد دارو عقیم شدن توسط کسایی مثل تو مرد شماهای که همینجور فحش میدی اسلا چیزی درمورد برابری افراد و قدر شناسی در اسلام میدونید؟
Germany
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
مرسی که این پیام رو فرستادی
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۹:۱۷ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
اینکه فردی کار خوبی بکند باعث نمی شود که ما کارهای بدش را نادیده بگیریم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
چرا دری وری میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
انقراض نسل بشریت و مسخ شخصیت انسانی، یعنی همین! خود خدا تقاصشو می گیره.
قوم لوط را خدا نگفت:
اینها رو باید درک کرد علم ندارید اینها هم مثل شما انسانند
به بهترین روش انجام میدادند اما خدا بعد از نصیحت و موعظه سر زمینشان را زیر و رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تمام ادیان الهی این کار شنیع را محکوم می کنند و مجازات می کنن این یعنی موجب غضب الهیه
هر چه توجیه کنند بی فائده است
اگر دین داری پس باید تنفر داشته باشی اگر نه حق با شما است آدم بی دین هر چی بگی ازش بر میاد
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرکسی حق داره گرایششو خودش انتخاب کنه کاش یه روز این افراد توی جامعه ی ما پذیرفته بشن و راحت زندگی کنن ...بدون اینکه قضاوت بشن
Iran (Islamic Republic of)
اندکی تامل،
۱۶:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی تو از خالقت بهتر میفهمی صلاحت وسلامتیت در چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
فضیله
۰۱:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه حالم بهم خورد همجنس بازی فقط مریضی هست وبس خدا فقط شفا شون بده
Iran (Islamic Republic of)
سرسبزترین بهار
۰۴:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
ای بابا! رنگین کمون رو که نمیتونن مال خودشون کنن! من عاشق رنگین کمونم و مخالف این گروه! تکلیفم چیه؟؟؟
Germany
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
می تونی بری بپوسی تو خونه ات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
خب فرض کن رنگ های مدفوع رو مال خودشون کردن

رنگین کمان رو خدا آفریده نه این فرقه نجس آلوده همجنس گرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
از اونایی که میگن این گناه بزرگ نعوذبالله طبیعیه بسیار تعجب میکنم.....واقعا سرگذشت .قومِ لوط رو نخوندید و نشنیدید؟به خدا پناه میبریم از وسوسه هایِ بزرگ و جامعه برانداز شیطان و عواملِ شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
داستان تخیلی
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار متال
۱۶:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
خیلی بی عقلن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن دانیالی
۰۶:۰۴ ۰۳ دی ۱۳۹۸
پس هروقت بارون اومد رنگین کمان از بین ببرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
بابا اون چتر بیچاره ۱۶ تا رنگ داره پرچم اونا ۶ تا رنگ داره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فاطمه
۱۳:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
دوستان جدا از عقاید فرهنگی نگاه کنید این ن مریضیه ن اختلال این ک حس ذاتیه از عقاید قومی قبیله ای فراتر نگاه کنیم این افراد وجود دارن و باید ب رسمیت شناخته شن چرا ک همه انسانیم و حقوقی داریم یادتون نره والانرین دین انسانیته
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا باهات موافقم ...کاش دید همه ی افراد همین بود ...دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به هیچ چیز جدای از عقائد نمیشه نگاه کرد شما قطعا عقیده ضد دینی داری
این عمل ضد خدایی هم عقائد شما شیطان پرستا است
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
از کسی که اعتقاد و دین را قومی قبیله ای میدونه انتظار بیش از این ندارم
Iran (Islamic Republic of)
اندکی تامل،
۱۷:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاری را که خدا منع کرده تو به رسمیت میشناسی؟یعنی تو از خالقت بهتر می فهمی فاطمه خانم؟الهی عاقبتت بخیر .
United States of America
Mohammad
۰۳:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اینم کم کم عادی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
خیر
همون طور که زنا و شراب و خانه فساد شبانه در جمهوری اسلامی ایران مطابق با قوانین انسانی و حکم خدا ممنوع هستش
تا ابد هم این عمل زشت در ایران آزاد نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حمید اوجی
۱۸:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
جزو بند های سند ۲۰۳۰هستش
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۲۲:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
میدونید مسئولین مربوطه کی میخوان اقدام میکنن وقتی اقلیت شد اکثریت
Iran (Islamic Republic of)
qazal
۱۶:۳۶ ۲۰ دی ۱۳۹۷
همجنسگرایی با همجنسبازی فرق داره اگ دقت هم کنید میبینید همجنس گرایی یعنی از وقتی به دنیا اومدن و برای همیشه به جنس خودشون گرایش دارن و عاشق جنس خودشون میشن از نظر دین و عقل گناهه؟ همجنسبازیه ک ی نوع اختلاله روانیه و باید درمان شه همین افرادی ک به افراد تجاوز میکنندهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
هردوش یکیه
مگر قرآن کریم رو نخوندی؟

آن قوم آلوده به پیغمبر خود گفتند ما به ارتباط با دختر ها علاقه ای نداریم
میل و درخواست ما پسر های مهمان توست
حضرت لوط فرمود : ای قوم مرا پیش این ها خجالت زده نکنید
اگر بخواهید با دختران من راحت باشید
که آن ها برای شما حلال و پاکیزه اند
آن قوم دوباره حرف خود را تکرار کردند که ما میلی به دختران نداریم و خوب میدانی که طلب ما چیست
آن هنگام فرشتگان به حضرت لوط گفتند که ای لوط نترس و غمگین نباش ما رسولان پروردگار جهان هستیم دست آن ها هرگز به ما نخواهد رسید
و ان گاه گفتند که ای لوط شبانگاه از این شهر برو و حتی به پشت سر خود هم نگاه نکن که هنگام عذاب بر این قوم زشت کاره فرا رسیده است
و ععذابی بسیار سخت بر این قوم نازل شد که عذاب آن روز بسیار سخت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Germany
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا متاسفم
Germany
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
متاسفم واقعا چی میشه گفت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
نمادهای همجنس گرایی را معرفی کنید تا ناخواسته ما از آن استفاده نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
نمادهای همجنس گرایی را معرفی کنید تا ناخواسته ما از آن استفاده نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
P
۰۱:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
نک تک کسانی که دگرجنس گرا هستند و کسانی که اینجا میگن این گرایش رو‌نمیشه تغییر داد حرفشون کاملا اشتباهه،من به عنوان یک‌ دانشجوی جامعه شناسی و تجربیاتم میگم این افراد فقط و فقط به تقلید از دیگران و بخاطر جلب توجه این کار هارو انجام میدن
حتی جدا از قران و خدا و پیغمبر و اینها ،یکم باید عقل خودمون رو به کار بندازیم
ایا این کار اینده خوبی داره؟ ایا دچار اشتباه نمیشم؟ ایا آبروم نمیره؟
چرا کسانی که فقط ادعای لزبین یا گی بودن رو‌ دارند،به تباهی آیندشون فکر نمیکنن؟
بحث ترنس ها جداست که از بدو‌ تولد با یک سری افراد همراهه ، و اینجور افراد کاملا حق زندگی عادی مثل تمام ادم های دیگرو دارن و نباید تبعیضی قائل شد
ماجرای لزبین یا گی بودن فقط در یک محدوده زمانی اتفاق میفته و درانتها هم منجر به پشیمونی این افراد میشه
France
ناشناس
۲۲:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
فکر کنم باید مدرسه رو از اول تکرار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دوست عزیز بشدت دچار اشتباه هستی
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۰۱:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
چرند نگو عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
کاملا درست گفتی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Saudi Arabia
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۷
خدا عاقبت همه مارو بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه این بیماران را شفا بده این رفتارها نوعی بیماری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه این بیماران را شفا بده این رفتارها نوعی بیماری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
این اعمال و رفتارهای ناشایست و زشت نشانه ای از نادانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا شفایشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهش ميكنم بدون اطلاع و تحقيق حرف بيربط نزنيد. اول تحقيق كنيد البته به صورت علمى. اين أفراد نه بيمارن نه هيچ چيز ديگه اى. فقط متفاوتن
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش یه روز تو جامعه مون این تفاوت ها پذیرفته شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهش ميكنم بدون اطلاع و تحقيق حرف بيربط نزنيد. اول تحقيق كنيد البته به صورت علمى. اين أفراد نه بيمارن نه هيچ چيز ديگه اى. فقط متفاوتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۷
همین ادعای روشنفکریی امثال شما مارو بیچاره کرده.فقط یه کلمه یاد گرفتید که متفاوتند.نص صریح قرآن این عمل رو شنیع وباطل می دونه .خدا عاقبت مونو به خیر کنه با وجود افزادی با طرز تفکرات شما
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
عجب! که متفاوتند!؟ یه تعداد ایمیل فیک میان نظر میدن که فقط این موضوع رو عادی کنند. الان که متاسفانه این پرچم رو روی قاب تلفن های همراه می بینیم و مردم هم از سر ناآگاهی و زیبایی رنگ ها این قابها رو خریداری می کنند.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا که جای تاسف داره برای این افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفم واقعا متاسفم برای مردم کشورم متاسفم که بدون هیچ اطلاعاتی در هر زمینه ای اظهار نظر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام اگه ممکنه نماد بجز پرچم شون که چند رنگ داره رو بزارین تا اینکه بنده وامثال بنده اگاهی مون نسبت به این مسئله بیشتر بشه که ناخدااگاه واسه اونها تبلیغ نکنیم خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۰۱:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
جای تاسف داره ک این همه مردم ناآگاهن. اگه قبل از تایپ عبارت "اشف کل مریض" یه سرچ ساده بزنین میفهمین این بیچاره ها مریض نیستن اصلا. همونطور ک افردای ک از نظر ما عادی هستن به جنس مخالف گرایش دارن، این بنده خداها هم دست خودشون ک نیست،به هم جنساشون علاقه دارن. اینا مریض نیستن ب خدا، شما با این طرز فکر رادیکالیتون مریضین. تقصیر اینا چیه که اقلیت جامعه هستن و دست خودشون نیست از کی خوششون میاد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
باید به جوانان اطلاع رسانی شه تا شاهد این معضلات نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
دقیقا دم شما گرم
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۰:۲۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
مرسی واقعا باهات موافقم...،
Germany
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
اره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
ای خدا به حق فاطمه ی زهرا س ظهور امام مهدی عج الله نزدیک فرما
France
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
بله امام زمان باید ظهور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
باید فرهنگ سازی شه تا جوانان قربانی این معضلات نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید فرهنگ سازی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فرهنگ فاسد غربی ارزش ساخت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
باید فرهنگ سازی شه تا جوانان قربانی این معضلات نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فرهنگ زشت و فاسد غربی ارزش ساخت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا باید به حال این افراد تاسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
نه دوست عزیز! واقعن باید به حال شما و افرادی همانند شما تاسف خورد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا هدایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خدایا خودت به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خدایا خودت به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
اااا
۱۷:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مریض تویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
این چیزها در اروپا امری عادی واسشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا هدایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
در هیچ کجا عادی نیست و مردم در این کشورها هم از این افراد معمولا فاصله می گیرند، بیشتر تنها هستند یا با زوج های همجنس دیگر ارتباط دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
واقعاکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۲ دی ۱۳۹۶
خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
خیلی خوب بود...
خدا خیرتون بده ان شاالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Germany
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
همجنسگرایی کار کثیفی نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
نه!!!!!! کثیف ذهن تو که بدون هیچ اطلاعاتی میای اینجا نظر میدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
موافقم اگه كار كثیفی نبود اسلام بهش گیر نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
چه چیزها.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
واقعاکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۹:۲۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
بابا چه خبره همه یا متاسفین یا میگین خجالت اوره یا میگین کثافت کاریه اولا که رنگین کمان فقط نماد همجنسگرایی نیست و نماد ال جی بی تی هستش که ترنس هم جزوش هست و اگه یه خورده مطالعه داشته باشیم میفهمین که به ترنس ها همجنسگرا نمیگن دوما اینکه کم برای همجنسگراها متاسف بلشین شما باید واسه خودتون متاسف باشین که یه ذره هم مطالعه ندارین که راجب این موضوع اگاهی داشته باشین و بفهمید که این حس تو وجودشون از بچگی بوده وه خودشون هیچ تقصییری ندارن که انقد از طرف افراد کوتاه فکری مث شما تحقیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
شکر که حداقل يکي هست يه چيزي سرش بشه
واقعا کاش به جاي اينهمه تاسف يکم آگاهي داشتيم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش درک همه ی افراد جامعه مثل شما بالا بود....مرسی
Germany
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سپاس! خیلی خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
خوبه با 3 تا اسم از خودت تعریف به راه میندازی
خجالت بکش بدبخت کافر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام نا راحت نشین ما هم بهتره دینه خودمونو به بهترین شکل تبلیغ کنیم واقعا که آخر زمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
خیلی ممنون که باتهیه اینچنین گزارشاتی آگاهی و دید مردم رو بیشتر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۳:۳۷ ۳۱ تير ۱۳۹۶
با سلام در خصوص نمادها بنده حساس هستم حواسم هست مثلا نمادهای شیطان پرستان تو وسایل و لباس ها نباشه اما درباره ی چتر ب قول دوستان ۱۶رنگ و نماد همجنسگرایان شش رنگ ،و همچنین میشه گفت همجنسگرایان از رنگین کمان کپی برداری کردن
بغضی نمادها مثلا نماد نازی ها صلیب شکسته یا نمادهای فرامانسوری واقعا نمادهایی هستن ک خود اون گروه ابداع کردن اما رنگین کمان پدیده ی الهی است اگرجایی شش رنگ دیدیم و دقیقا همین طیف رنگ ها باید حواسمون باشه ب هر حال ممنون بابت اطلاع رسونیتون جدا این نماد رو نمیدونستم
Iran (Islamic Republic of)
دلتنگ...
۱۱:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
خیلی خوب بود...
خدا خیرتون بده ان شاالله...
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
غرب و شرق نداره همجنس گرای. گرایش جنسی را نمیشه تغییر داد
Iran (Islamic Republic of)
محمد صدرا
۱۷:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خیلی چیزا تو جامعه ی ما و خیلی جوامع دیگه داره اتفاق میوفته و بقول بعضیا اقلیت شدن اکثریت اما قرار نیس چون داره اتفاق میوفته یا افتاده کار درستی باشه خیلی از مردم دارن راهشونو اشتباهی میرن این یه عمل قبیح هستش از هر نظر که بهش نگاه کنین کار درستی نیس نظر هر کی هم برا خودش محترمه اما کارشون درست نیس شاید کسایی هم دارن این عملو بعنوان نمیدونم حق و حقوقو ادما بیان میکنن اما مهم اینه ملاک این ادما نیستن ملاک اینه مایی که مسلمانیم تو دینمون این عمل نکوهش شده خودتونو قربانی لذتهای زود گذر نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
ااااا وای تا کجا نفوذ کردن اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
ای خدا به حق فاطمه ی زهرا س ظهور امام مهدی عج الله نزدیک فرما
ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
چرت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند ما را از شیاطین حافظ کند و خداوند شما را حفظ فرماید
۱۲
آخرین اخبار