کرمانشاه؛

واگذاری 20 درصد اراضی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به سرمایه‌گذاران

مدیر موسسه توسعه اقتصادی قصرشیرین از واگذاری 20 درصد از اراضی فاز اول منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حبیب دباغ با ارائه توضیحاتی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین، گفت: وسعت فاز اول این منطقه 1335 هکتار است که در فاز دوم به 9820 هکتار توسعه می‌یابد و منطقه پرویزخان را به گمرک خسروی متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه کار واگذاری زمین از اول مهرماه در این منطقه آغاز شده، خاطرنشان کرد: تاکنون 20 درصد اراضی فاز اول منطقه ویژه اقتصای قصرشیرین به فروش رسیده است.

دباغ یادآور شد: قرار است در اراضی که واگذار شده واحدهای تولیدی و خدماتی ساخته شود که کار ساخت واحدهای خدماتی تا سال آینده و واحدهای تولیدی حداکثر تا 18 ماه آینده به طول می‌انجامد.

  وی برآورد هزینه آماده سازی فاز اول منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین را 22 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه شده و چهار میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان سال هزینه خواهد شد.

 مدیر موسسه توسعه اقتصادی قصرشیرین
از تامین 8 میلیون مترمکعب آب برای فاز اول منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین خبر داد و ادامه داد: نیاز برق فاز اول نیز 7 مگاوات است که تامین شده است.

دباغ همچنین از ایجاد پنجره واحد در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین خبر داد و تصریح کرد: با این روش واگذاری زمین و صدور پروانه و مجوز در زمانی کوتاه یعنی تقریبا به اندازه یک روز کاری انجام خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نیز گفت: کار ساخت فاز دوم، بعد از عید سال آینده آغاز می‌شود و حجم کار و هزینه‌های مورد نیاز بعد از آغاز کار اعلام خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای یپام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.