اردبیل؛

راه اندازی 3 هزار کلینیک دندانپزشکی در سطح کشور

معاون وزیر بهداشت گفت: به منظور کاهش هزینه های دندان پزشکی 3 هزار کلینیک دندان‌پزشکی در سراسر کشور راه‌اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد آقاجانی افزود: نتایج مثبت طرح تحول نظام سلامت در کشور بسیار عالی گزارش شده و اجرای این طرح در کشور رضایت همه جانبه مردم را در برداشته و در مورد هزینه‌های دندان پزشکی هم برنامه‌هایی در دست وزارت بهداشت است تا هزینه‌ها را در این بخش کاهش دهد.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای دندان پزشکی در کشور گفت: وزارت بهداشت در صدد است هزینه مراجعان دندان‌پزشکی را در سراسر کشور با راه‌اندازی 3 هزار کلینیک در سطح کشور با اجرایی کردن برنامه‌هایی در این مراکز کاهش دهد.

آقاجانی با اشاره به قشر کم درآمد در مناطق محروم بیان کرد: مهم‌ترین اولویت وزارت بهداشت در راه‌اندازی کلینیک بهداشتی ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و دور افتاده کشور است که به مرور راه‌اندازی این مراکز در سراسر کشور نیز محقق می‌شود.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت از سال 93 در کشور آغاز شده است که اجرای این طرح خدمات رسانی را در بخش بهداشت و درمان تسهیل کرده و برخورداری اقشار مختلف مردم را از نتایج مثبت اجرای این طرح به دنبال داشته است.

آقاجانی برنامه‌های اجرایی طرح تحول نظام سلامت را در شهرستان مشگین‌شهر خوب ارزیابی کرد و افزود: رضایت اکثریت مردم بیانگر موفقیت آمیز بودن این طرح و نیز بیانگر تلاش مسئولان در رابطه با بهداشت و درمان منطقه است.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر به سیستم‌های نوین بهداشتی و درمانی گفت: با راه‌اندازی اورژانس تخصصی و نیز کلنگ زنی کلینیک تخصصی در این شهرستان تحول عظیمی در حوزه بهداشت و سلامت منطقه به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.