سمنان؛

مراسم معرفی محمدرضا خباز به عنوان استاندار سمنان برگزار شد

محمدرضا خباز ،با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی،به عنوان استاندار سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی، محمدرضا خباز به عنوان استاندار سمنان معرفی شد.

محمدحسین قیمی قائم مقام وزیر کشور درمراسم معارفه از تمام بخش های استان سمنان خواست تا همکاری لازم با استاندار جدید این استان را مانند گذشته ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این آئین گفت: استانداران سمنان تاکنون همگی خوب و همراه و هماهنگ با مردم بودند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر لزوم عمل به بیانات رهبری، بر پیگیری خواسته های مردم استان سمنان مانند انتقال آب دریای خزر از سوی محمدرضا خباز استاندار جدید سمنان تاکید کرد.

علیرضا خسروی با اشاره به مطرح شدن ادعای تبعیض و مورد ظلم واقع شدن از دیدگاه برخی حتی در مجلس شورای اسلامی، گفت: آیا این ظلم از سوی جمهوری اسلامی است که اینگونه ممکن نیست ،پس تنها راه پاسخ به این دیدگاه، داشتن آمایش است که وحدت را نیز به همراه دارد
عبدالرضا رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز تداوم کارهای مفید برای مردم و پیگیری مباحث مطرح شده گذشته را از سوی استاندار جدید خواستار شد و بر توجه به تامین آب، راه های ارتباطی، گردشگری ،ظرفیت معادن برای گردش اقتصادی و انتصاب مدیران از تمام بخش های استان سمنان، تاکید کرد.

محمد وکیلی استاندار پیشین سمنان نیز در بخشی، با طلب حلالیت و قدردانی از همکاری تمام بخش ها، برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.