مشهد؛

پرونده جرایم خشن خراسان رضوی با قاطعیت مسوولان قضایی در حال اجراست

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی از قاطعیت مسوولان قضایی استان در اجرای سریع و رسیدگی فوری به پرونده‌های جرایم خشن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، حجت الاسلام علی فروتنی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد، گفت: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از وقوع جرایم برخورد قاطع و بهنگام با جرایم و مجرمین است که در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته است.

حجت الاسلام فروتنی به تعامل مثبت با دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی و امنیتی درخصوص پرونده‌هایی مانند سرقت مسلحانه اشاره نمود و افزود: نتایج مثبت همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با دادگستری استان منجر به نتایج مطلوبی در زمینه سرقت‌های مسلحانه‌ای که اخیرا از طلا فروشی‌های مشهد انجام شده بود، صورت گرفت.

وی، تصریح کرد: پرونده‌های جرایم سخت و خشن اخیر استان اکنون به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد رسیدگی قرار گرفته و پس از صدور کیفر خواست، طی مراحل قانونی در کمترین زمان ممکن برای صدور رای به دادگاه ارسال می‌شود.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی ضمن هشدار به مجرمین گفت: در کنار هشدار به مجرمین از شهروندان محترم و اصناف و صاحبان مشاغل خاص مانند طلافروشی‌ها می خواهیم که تمامی جوانب حفاظتی لازم را رعایت کرده و خود در پیشگیری از وقوع جرایم پیشقدم باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.