شیراز؛

دیندار بودن مهم ترین و اصلی ترین ویژگی يك بسیجی

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: دیندار بودن مهم ترین و اصلی ترین ویژگی يك بسیجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "ناصر كشاورز" گفت: بسیجیان فداکار،‌ عاشقانه به جبهه های حق عليه باطل شتافتند تا طنین غریبانه ترین فریاد در غروب عاشورا بی پاسخ نماند و آنها بودند كه فاصله چهارده قرن با فرهنگ عاشورا را کوتاه کردند.

وي با بيان اينكه تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویاي اسلام استوار است، تصريح كرد: تفکر بسیجی تفکري پویا و زنده است و به جامعه حیات و نشاط می بخشد و اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس ادامه داد: در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب هاي خانه برانداز و مخربّ دشمنان دین و مرز و بوم است.

سرهنگ "كشاورز" مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجی را دیندار بودن او عنوان كرد و گفت: دینداري هویت بسیجی است زيرا می داند دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

وی به اجراي طرح های پليس فارس در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی اشاره كرد و گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی، اجرای طرح برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از جمله بدحجابي، بدپوششی، آلودگی صوتی، ايجاد مزاحمت، و .... در دستور كار  پليس فارس قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.