شیراز؛

کسب رتبه برتر پليس راه شمال استان فارس در كشور

پليس راه شمال استان فارس موفق به كسب رتبه برتر در كشور، در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پلیس راه شمال فرماندهی انتظامی استان فارس در شش ماهه اول امسال بر اساس عدد مطلق کاهش موفق به کسب رتبه دوم پلیس راه استان های سراسر کشور در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی شده است.

سرهنگ "رضا صادقی" اظهار كرد: در همایش روسای پلیس راهور و پلیس راه های كشور كه با حضور فرمانده ناجا در تهران برگزار شد، سردار "حسین اشتری" لوح تقدیری را به فرمانده پلیس راه شمال استان فارس كه در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی موفق به کسب رتبه دوم در پلیس راه استان های سراسر کشور شده بود اهدا كرد.


وی گفت: در این حكم آمده است؛ ارتقاء انضباط ترافیكی، كاهش چشم گیر حوادث و سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن در پرتو عنایت الهی، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت و نظارت صحیح، همت و تلاش مضاعف شما و همكاران جمعی بوده و آن یگان بر اساس عدد مطلق كاهش، موفق به كسب رتبه دوم استان های سراسر كشور در كاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شش ماهه اول امسال شده است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در ادامه این حكم از خدمات ارزشمند و تلاش صادقانه فرمانده پلیس راه شمال استان فارس و سایر همكاران وی تشكر و قدردانی شده است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: رتبه ، برتر ، پلیس راه ، شمال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.