قزوین؛

نام‌نویسی 100 دانشجوی قزوینی برای پیاده‌روی اربعین

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین از تداوم ثبت‌نام دانشجویان قزوینی برای اعزام به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: تاکنون 100 نفر در این برنامه نام‌نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛مهدی برزگر افزود: به دلیل استقبال گسترده دانشجویان و درخواست‌های مکرر آن‌ها برای حضور در این مراسم معنوی در چند هفته گذشته اقدامات و هماهنگی مطلوبی از سوی مسئولان مربوطه در قزوین انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود 100 نفر از دانشجویان استان قزوین برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین نام‌نویسی کردند و در صورتی که افراد دیگری نیز برای این مهم اقدام کنند، ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین پذیرای آن‌ها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه هزینه ثبت‌نام هر کدام از دانشجویان برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال بالغ بر 350 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد : این مبلغ برای رفت و آمد دانشجویان به مرز و تردد آن‌ها در کشور عراق، برخی هزینه‌های فرهنگی و تأمین نیازهای آن‌ها اختصاص می‌یابد که تنها از هزینه‌های شخصی دانشجویان تهیه شده است.

وی ادامه داد: زمان حرکت کاروان زائران دانشجویی در پیاده‌روی اربعین سال جاری از جمعه 6 تا 13 آذرماه در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود دانشجویان به نحو مطلوب از این سفر بهره‌برداری معنوی کنند.

برزگر اضافه کرد: دانشجویان زائر که از استان قزوین به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند در قالب هیئت‌ها و کاروان‌های دانشجویی قرار گرفته و حضور خود را به عنوان افراد فرهیخته جامعه در این مراسم نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.