رشت؛

برگزاری کارگاه خاطره نگاری دفاع مقدس در رشت

کارگاه خاطره نگاری با حضور گلعلی بابایی ؛ نویسنده دفاع مقدس با همکاری و مشارکت کتابخانه‌ های عمومی گیلان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رشت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار گلعلی بابایی در این کارگاه خاطره نویسی با بیان اینکه وجهه با ارزش خاطرات در شأن تاریخی موضوع نهفته است ، گفت : هر خاطره یک سند تاریخی است .

وی افزود : اگر الان بخواهیم یک خاطره دفاع مقدس را از یک رزمنده استخراج کنیم با توجه به زمان و سنی که از آن دوران گذشته است با موانع و مشکلاتی روبرو خواهیم شد که کار ما را سخت می کند.

این نویسنده آثار دفاع مقدس دریافت خاطرات از گوینده را هنر نویسنده و مصاحبه گر دانست و خاطرنشان کرد : بهترین و زلال‌ترین گونه‌ای که می‌توان از جنگ ارائه داد همین خاطره برگرفته از دانسته‌های فردی است که همه چیز را در جنگ دیده و لمس کرده است .

غ‍رب‍ت ه‍ور ، از الوند تا قراویز ، ضربت متقابل و همپای صاعقه ، ح‍ک‍ای‍ت م‍ردان م‍رد ، نبردهای جنوب اهواز (کارنامه تاریخی ، جغرافیایی ، نظامی منطقه عملیاتی جنوب و جنوب غربی اهواز ) ، ح‍ک‍ای‍ت م‍ردان م‍ه‍ر (ب‍ر اساس زندگی نامه س‍رداران ش‍ه‍ی‍د غ‍لام‍ع‍ل‍ی پ‍ی‍چ‍ک و م‍ه‍دی خ‍ن‍دان ) و ن‍ق‍طه ره‍ای‍ی ، تا آوردگاه الهاله (سرگذشت‌نامه سردار عملیات بدر ، شهید عباس کریمی) از جمله آثار منتشر شده این نویسنده دفاع مقدس است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.