مشهد؛

بهره مندی 700 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) از خدمات بسیج اصناف خراسان رضوی

مسئول بسیج اصناف استان خراسان رضوی از خدمت‌رسانی بسیج اصناف این استان به 700 هزار زائر پیاده حضرت ثامن الحجج(ع) در دهه آخر صفر خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ صادق اسماعیل‌زاده گفت: همانند سالهای گذشته بسیج اصناف خراسان رضوی در دهه آخر صفر خدمت رسانی به زائران پیاده بارگاه منور رضوی را در اولویت برنامه‌های ویژه محرم و صفر خود قرار داده است.

وی با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی بین راهی ویژه ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) توسط این قشر خدوم بسیجی تصریح کرد: اصناف مختلف بسیجی برای هرچه بهتر برگزار شدند سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) در پایان ماه صفر و شهادت حضرت رضا (ع) با تمام توان از ظرفیت‌های حرفه‌ای خود برای ایجاد یک وضعیت مطلوب عزاداری استفاده می‌کنند.

اسماعیل‌زاده افرزود: فراهم آوردن محل اسکان، بهداشت و تغذیه زائران و ایجاد یک فضای امن معنوی از مهم‌ترین برنامه‌های خدمت رسانی به زائران امام هشتم است که بسیجیان اصناف با تمام خلوص سعی در ارائه این فعالیت‌ها در ایام دهه پایانی صفر دارند.

مسئول بسیج اصناف استان خراسان رضوی گفت: باهمکاری اتحادیه املاک مشهد و اتحادیه رستوران داران مشهد برنامه‌ریزی شده تا نذورات متمرکز شود تا بدینوسیله ارائه خدمات مطلوب‌تر انجام شود.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.