«ماچک» تک تک بازیکنان ایران را می‌شناسد

ظهرابی: بچه‌ها برای دیدار با بحرین لحظه‌شماری می‌کنند

دبیر سازمان تیم‌های ملی هندبال معتقد است ملی‌پوشان کشورمان در سلامت کامل برای برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال انتخابی المپیک لحظه‌شماری می‌کنند.

مسعود ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پیروزی تیم ملی برابر عربستان و حضور در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک ریو را به مردم عزیز کشورم، ملی‌پوشان و جامعه هندبال کشور تبریک می‌گویم.  

وی ادامه داد: هرچند برابر عربستان، بچه‌ها خوب ظاهر شدند اما ضریب اشتباهات بالایی هم داشتند. البته مقابل عربستان، از آنجا که آنها قدرت قطر را نداشتند، اشتباهات ما خیلی به چشم نیامد. هرچند بازیکنان ایران با آرامش و به دور از استرس بازی کردند اما موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادند که اگر کمی دقت می‌کردند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به عربستان بزنیم. به هرحال خدا را شکر برنده شدیم و صعود کردیم. شادابی، نشاط، آمادگی جسمانی و آنالیز خوب دلیل این پیروزی بود.  

ظهرابی درباره دیدار ایران برابر بحرین در نیمه‌نهایی گفت: امیدوارم تیم ایران با ریکاوری خوب کادر فنی، مقابل بحرین عملکرد بهتری داشته باشد. بحرین نمی‌خواست به قطر بخورد در بازی برابر کره‌جنوبی به خواسته خود رسید. پارسال در اینچئون و در حالی که بسیاری از بازیکنان خوب خود را در تیم نداشتیم، با اختلاف یک گل بازی را به بحرین واگذار کردیم و مدال برنز را از دست دادیم.  

دبیر سازمان تیم‌های ملی هندبال افزود: بحرین تیمی است که از نظر سبک بازی، به تیم ایران نزدیک‌تر است و متاسفانه ماچک، سرمربی این تیم هم تک تک بازیکنان مارا می‌شناسد و به دلیل حضورش در ایران، شناخت کافی از توانایی‌های بازیکنان کشورمان دارد.  

وی درباره بازی نکردن اله‌کرم استکی، توضیح داد: به نظر من سرمربی ایران کار خوبی کرد به اله‌کرم در این دیدار هم استراحت داد. تیم ایران در این بازی‌ها تا کنون روند رو به رشدی داشته و عرفان هم این ریسک را نکرد که با تمام قوا به مصاف حریفان برود. با این تدبیر او همه بازیکنان کشورمان در سلامت به سر می‌برند و برای بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال لحظه‌شماری می‌کنند.  

انتهای پیام/


برچسب ها: هندبال ، بحرین ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار