ارومیه؛

هدف ما پیشرفت ورزش کشتی در ارومیه

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: هدف ما پیشرفت ورزش کشتی در ارومیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه ؛ این روزها تب ورزش در ارومیه خصوصا با برگزاری مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی بیشتر شده است. مسابقاتی که شاید مدتها بود که کمتر نام و نشانی از آنها در آذربایجان‌غربی دیده می‌شد اما چند وقتی است که با آمدن مدیر جدید اداره ورزش و جوانان استان ورزش رنگ و بوی دیگری گرفته و این امر به وضوح مشاهده می‌شود؛ یک مدیر از جنس خود ورزش که سالها در کشتی تا قهرمانی جهان پیش رفته و پس از آن عمر خود را برای تربیت کشتی‌گیران ملی ایران گذرانده است.

چمن گلی در رابطه با برگزاری کلاس کشتی در ارومیه اظهار داشت: من از روزی که وارد شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی شده‌ام، اجرای طرح استعدادیابی پایه را به تمام هیئت‌های ورزشی توصیه کرده‌ام و تصمیم دارم کشتی استان را با همکاری دست‌اندرکاران هیئت مربوطه به ثمر بنشانم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست شناسایی و آموزش تکنیک‌های اولیه کشتی به کودکان علاقه‌مند به رشته کشتی در برنامه کاری‌ام قرار دارد و مطمئن هستم تا سه ماه آینده نتایج قابل قبولی از این استعدادیابی کسب خواهم کرد.

چمن گلی افزود: علاوه بر این، برگزاری همایش هم اندیشی و استعدادیابی کشتی استان با حضور مربیان، پیشکسوتان، داوران و دست‌اندرکاران سراسر استان در یکی از شهرستان‌های کشتی‌خیز استان را در دستور کار قرار داده‌ایم


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.