تبریز؛

ارس در موقعیت ویژه ای برای رونق تجارت بین المللی قرار دارد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ارس در موقعیت ویژه ای برای رونق تجارت بین المللی قرار دارد، گفت: ایتالیا در طراحی و معماری شهری پیشرو بوده و زمینه حضور در ایران و ارس فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خادم عرب باغی در جمع تجار و فعالان اقتصادی ایتالیا اضافه کرد: یکی از نیازها و موارد وارداتی ایران تجهزات پزشکی است و سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند در همه عرصه های اقتصادی و در این زمینه در ارس سرمایه گذاری نمایند.

وی در این نشست تولید کالا با مواد اولیه ایرانی در ایران را پیشنهاد داد و گفت: با توجه به اینکه برخی صنایع و محصولات ایتالیایی از مواد اویه ایرانی برای تولید استفاده می کنند، ارس با موقعیت ویژه و مزیت ها و مشوق های سرمایه گذاری بهترین فرصت برای تولید 100 درصدی و یا راه اندازی چرخه تکمیل تولید کالای ایتالیایی می باشد.

وی سرمایه گذاری های انجام گرفته در حوزه های گردشگری و صنعت در ارس را مورد اشاره قرار داد و افزود: طی دو سال اخیر سرمایه گذاری های خوبی برای مرمت بناهای تاریخی و جذب گردشگران ایرانی و خارجی انجام شده است، همچنین ارس بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و برای سرمایه گذاری های صادرات محور در حوزه صنعت حمایت جدی انجام می دهیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.