فرمانده انتظامي استان فارس با تأكيد بر نظم و انضباط در بين كاركنان نيروي انتظامي، گفت: امنيت خاطر مردم در گرو تلاش هاي مضاعف كاركنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" به همراه هيأت همراه با حضور در تعدادي از شهرستان هاي جنوبي استان، از اماكن انتظامي اين شهرستان ها بازديد به عمل آورد.

وي در حاشيه اين بازديدها با تأكيد بر رعايت انضباط ظاهري و معنوي، تصريح كرد: نظم و انضباط اساس كار نيروهاي مسلح و از جمله نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: كاركنان نيروي انتظامي بايد با قاطعيت و قانونمندي در راه خدمتگزاري مناسب به مردم تلاش كنند.

سردار گودرزي لازمه آرامش و امنيت خاطر شهروندان را در گرو تلاش مضاعف كاركنان انتظامي دانست و افزود: رضايت مردم، رضايت خداوند متعال را در پي خواهد داشت.

وي پيرامون اجراي طرح مكنا ( مديريت كيفيت در نيروي انتظامي) نيز گفت: با اجراي اين طرح در كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان، جرائم داخلي كاركنان كاهش يافته و تكريم ارباب رجوع و بالا بردن آستانه تحمل كاركنان نيز حاصل شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس بازديد از اماكن نيروي انتظامي را باعث شناسايي مشكلات و نواقص موجود و تلاش در جهت رفع آنها دانست.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: امنیت ، مردم ، تلاش ، کارکنان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.