موسسه آموزش عالی قابوسیه مجوز فعالیت دارد

انحلال موسسه آموزش عالی قابوسیه دو سال گذشته توسط برخی رسانه ها منتشر شد. این خبر را مرکز آموزش های عالی آزاد و عالی خاص دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرده بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان وزارت کامران دانشجو بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بررسی و ارائه مجوز به موسسات آموزش عالی از سوی دفتر آموزشهای غیردولتی این وزارتخانه به دانشگاه جامع علمی کاربردی با نام " مرکز آموزش عالی آزاد و آموزش های خاص" تفویض اختیار شد.

این مرکز اقدام به بررسی موسسات آموزش عالی آزاد می کرد، در صورت تایید صلاحیت ها برای فعالیت های جدید مجوز صادر و با موسسات متخلف نیز برخورد می کرد.

در زمان فعالیت این مرکز اعلام شد که موسسه آموزش عالی قابوسیه که در گرگان فعالیت می کند، مجوز لازم برای فعالیت ندارد و به زودی منحل می شود که این خبر با واکنش های موسسه روبرو شد.

براساس این گزارش؛ دوسال پیش نیز علی معصومیان رئیس مرکز آموزش عالی آزاد و آموزش های خاص به باشگاه خبرنگاران جوان خبر از انحلال زودهنگام این موسسه داده بود.

این در حالیست که بنابر مستندات موجود، فعالیت موسسه آموزش عالی قابوسیه طبق مجوزی که از مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش های خاص دارد، قانونی است و موسسه مذکور امکان برگزاری دوره های آموزشی را دارد.

طبق این مجوز،  با برگزاری دوره های آموزشی که در وب سایت موسسه اسامی آن دیده می شود، موافقت شده است.

دوره های قوانین کسب و کار شرکتها، مکالمه زبان انگلیسی فشرده، آموزش مکالمه زبان انگلیسی مقدماتی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی متوسط، مدیریت مالی پیشرفته، مدیریت ورزش، آشنایی با بورس اوراق بهادار، حسابداری صنعتی و مدیریت مالی، مدیریت عالی کسب و کار، مدیریت کیفیت، مدیریت مالی پیشرفته از جمله دوره هایی است که در این موسسه هم اکنون برگزار می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار