یاسوج؛

وجود تشکل های مردم نهاد فعال نوعی توانمندی مهم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود تشکل های مردم نهاد فعال و پویا که در عرصه های مختلف در حال خدمات رسانی و فعالیت هستند نوعی توانمندی مهم برای این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید موسی خادمی در نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: تشکل های مردم نهاد سازمان هایی تخصصی هستند که کارکردها و اهداف مشخصی داشته و بخشی از بار مسئولیت ها را در حوزه های متعدد بر عهده گرفته اند.

وی بیان کرد: تشکل های مردم نهاد به عنوان نهادهای خودجوش به طور داوطلبانه هنگام وجود خلاء در تمام زمینه ها به کمک دولت می آیند.

خادمی اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد به طور آرمان گرایانه اقدام کرده و هیچ توجهی به درآمد و کسب منافع مالی ندارند و مهمترین هدف آنها نیز کمک به کاهش انواع آسیب ها و معضلات اجتماعی است و در این راستا احساس مسئولیت می کنند.

وی عنوان کرد: تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت و کمک همه جانبه از سوی مسئولان اجرایی این استان قرار خواهند گرفت و نشست های هم اندیشی با اعضای آنها نیز در آینده به طور مستمر برگزار می شود.

خادمی ابراز داشت: از اعضای تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود با مسئولان اجرایی این استان در زمینه های مختلف از جمله کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی در استان همفکری و تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با تبریک هفته بسیج، افزود: نهاد مهم بسیج برای حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب لازم بود و تاسیس آن نیز نشان دهنده هوشیاری، آینده نگری و دوراندیشی امام خمینی (ره) است.

بیش از 200 تشکل مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در عرصه ها و حوزه های مختلف در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تشکل ، مردم نهاد ، آسیب ، معضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.