قزوین؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله های قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در راستای مطالبه شهروندان از نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سرهنگ سلمان امیری گفت:این طرح با همکاری دستگاه قضایی استان و در محله هادی آباد قزوین به مورد اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با اجرای این طرح مقادیری موادمخدر از نوع حشیش و شیشه، تعداد زیادی سلاح سرد و شکاری، تعدادی اموال مسروقه از جمله خودرو پراید و سه دستگاه دوچرخه، یک دستگاه LCD، ابزار برش و تعدادی نیز قطعات خودرو کشف و ضبط گردید.

به گفته وی، در این رابطه 62 سارق، اراذل و اوباش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی قزوین معرفی شدند.

سرهنگ امیری گفت :نیروی انتظامی اجازه اخلال در نظم و امنیت را به اینگونه افراد را نداده و با قانون گریزان و هنجار شکنان قاطعانه برخورد می کند.

وی یادآور شد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان موادمخدر در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد و سایر آسیب های اجتماعی موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: طرح ، ارتقا ، امنیت ، محله ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.