شهروندخبرنگار تهران؛

کار مسکن مهر به قسم و آیه کشید + فیلم و تصاویر

به حق همین روزهای عزیز(اربعین حسینی )عاجزانه تقاضا دارم مسئولان به مشکلات مسکن مهر پردیس توجه کنند!این بخشی از صحبت های یک مرد برای داشتن سرپناهی برای خانواده خود است .

وقتی دولتی ها مهرشان را از مسکن مهر دریغ می کندد + فیلم و تصاویربه گزارش گروه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسکن مهر را می‌توان از پرماجراترین پروژه‌های چند سال اخیر دانست که با وجود نارضایتی مکرر مالکان، مسئولان زیر بار نمی روند.

مطلبی را به همراه تصاویر و فیلم یکی از شهروندخبرنگاران ما در رابطه با عدم واگذاری مسکن مهر شهر پردیس ارسال کرده که عینا ملاحضه می فرمایید:

 با عرض سلام و خسته نباشيد به حق همین روزهای عزیز (اربعین حسینی ) در خصوص مسکن مهر پردیس فاز 8 عاجزانه تقاضا دارم گزارشی تهیه فرمایید و از مسولان بخواهید که پاسخگو باشند بنده از سال 91 مبلغ 36 میلیون با کلی قرض و بدهی جور کردم تا لاقل بتوانم سقفی برای خانوادم تهیه کنم اما با گذشت بیش از 3 سال هیچ مسئولی پاسخ درست و منطقی نمی دهد . تکلیف 36 هزار نفری که مثل من بلاتکلیف هستند را از مسئولان بخواهید روشن کنند،قرار بود 17 ماه بعد از اولین واریز مسکن تحویل داده بشود! ما باید به کجا شکایت کنیم که به دادمان برسند؟بعد از خدا امیدمان به شماست.




منبع:خسروشاهی-تهران













برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برای ارسال سوژه های خود اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
من هم 3ساله 40میلیون پولم تو پردیس خوابیده این مشکل این آقا مشکل هزاران نفر است حالا شما حساب کنید تمام داروندارم را فروختم وام گرفتم قرض کردم دادم مسکن مهر پردیس فاز 8الان صاحب خونه من من را جواب کرده ماهی 600هزارتومان اجاره خونه میدم خودم را بکشم یک میلیون بگیرم از گرسنگی میمیرم از زن وبچه ام خجالت میکشم یعنی خودم موندم چه طوری مازنده ایم هیچ جایی هم نداریم شکایت کنیم
آخرین اخبار