زیان سعودی‌ها ازسیاست ضد ایرانی

«کشورهای عربی طی سال های اخیر و همزمان با بهار عربی به شهروندان خود رشوه می دهند تا بلکه از قیام های مردمی دور شوند. در حالی که عربستان از ادامه این سیاست خسته شده.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه «رای الیوم» در سرمقاله امروز خود نوشت: «محمد بن سلمان جاشین ولیعهد عربستان و رییس هیئت عالی اقتصاد این کشور اعلام کرد هزینه آب و برق را برای مرفهین بالا می برد و مالیات برخی از کالاها را افزایش خواهد داد.»
 
 
 
به نوشته روزنامه الکترونیکی رای الیوم؛ اتخاذ این سیاست های جدید اقتصادی به خاطر کسر بودجه این کشور به دنبال کاهش شدید قیمت نفت است که با هدف ضربه به اقتصاد ایران صورت گرفته بود.
 
 
رای الیوم افزود: «طی ماه های اخیر سعودی ها برای تحقق اهداف سیاسی، نفت را به یک دوم بهای خود رساندند و مقامات عربستان وادار شدند تا ده ها میلیارد دلار کسری بودجه خود را بر شهروندان این کشور سرشکن کنند.»
 
 
رای الیوم در ادامه خاطرنشان کرد: «کشورهای عربی طی سال های اخیر و همزمان با بهار عربی به شهروندان خود رشوه می دهند تا بلکه از قیام های مردمی دور شوند. در حالی که عربستان از ادامه این سیاست خسته شده و ضرائب مالی جدید بر عهده شهروندان این کشور قرار داده است.»

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.