خلیلی:

مشکل حمل و نقل اسب‌ها با هواپیما حل شد

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: با تدارک هواپیماها مشکل جابه جایی اسب‌ها را برای حضور در مسابقات قطر حل کردیم.

مشکل حمل و نقل اسب‌ها با هواپیما حل شد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش رامین شفیعی رئیس کمیته پرش کنفدراسیون سوارکاری آسیا از نخستین میزبانی ایران برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در (وردکاپ) در سال 2017 خبر داد.

وی هم چنین اعلام کرد: سوارکاران ایرانی در مسابقات چهار ستاره قطر که اواخر دی در قطر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد اما وی بزرگترین مانع حضور سوارکاران ایرانی در این رقابت‌ها را حمل و نقل اسب‌ها دانست.

در این خصوص با مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری گفت‌وگویی انجام دادیم.

مسعود خلیلی درباره میزبانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2017 گفت: این یکی از افتخارات بزرگی است که نصیب فدراسیون سوارکاری ایران شده است، از قبل از انقلاب تاکنون این اولین رویداد بین المللی است که در این سطح در ایران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره موانع حضور سوارکاران ایرانی در مسابقات چهار ستاره قطر که اواخر دی در قطر برگزار می‌شود اظهار کرد: سوارکاران کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد اما مشکلی که وجود دارد حمل و نقل اسب‌ها از ایران به قطر می‌باشد، در این مورد در حال پیگیری هستیم و هواپیمایی را برای حمل و نقل اسب‌ها فراهم کردیم. فدراسیون تمام هزینه‌های سوارکاران از جمله هزینه اقامت ، ثبت‌نام و مسائل دیگر را قبول می‌کند اما طبق قوانین نمی‌توانیم هزینه حمل و نقل اسب را هم بر عهده بگیریم بلکه تنها به تسهیل این جا به جایی کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری به ارائه گزارش عملکرد این فدراسیون به محمود گودرزی وزیر وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با گودرزی داشتیم گزارش مختصری از عملکرد فدراسیون سوارکاری ارائه شد که وزیر رضایت خود را از این گزارش اظهار کردند.

مسعود خلیلی در پایان گفت: ورزش متعلق به مردم است و فدراسیون‌ها با درآمدهای مشروع و جذب حامیان مالی باید ورزش را در بین مردم رواج دهند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار