گروگان های لبنانی جبهه النصره آزاد می شوند

شبکه المیادین از آزادی نظامیان لبنانی اسیر گروه جبهه النصره در روز شنبه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نظامیان لبنانی اسیر گروه جبهه النصره امروز آزاد می شوند.

عباس الصباغ خبرنگار این شبکه در بیروت درباره احتمال آزادی نظامیان لبنانی ربوده شده توسط گروهک جبهه النصره گفت: نظامیان لبنانی از دوم ماه اوت سال گذشته به اسارت جبهه النصره و داعش درآمده اند.

قطر در این زمینه میانجیگری کرده و فرستاده خود را سه هفته پیش به لبنان اعزام و وی با مسئولان لبنانی گفتگو کرده است. آزادی نظامیان لبنانی در برابر آزادی شماری از افراد در زندان الرومی است. در حال حاضر شمار زیادی از خانواده های این نظامیان در بیروت تجمع کرده اند تا این نظامیان آزاد شوند.

دولت لبنان درباره آزادی این نظامیان موضعی اتخاذ نکرده است. گفته می شود تمام سلام نخست وزیر لبنان با شماری از مسئولان این پرونده دیدار کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا تمام سلام درباره این پرونده امروز کنفرانس خبری برگزار می کند یا خیر.

شانزده نظامی لبنانی گروگان جبهه النصره در منطقه عرسال هستند و 9 نفر دیگر در اسارت داعش قرار دارند. درباره گروگان های داعش هیچ خبری از این افراد از 9 ماه گذشته منتشر نشده این در حالی است که خانواده نظامیان گروگان جبهه النصره توانستند با این نظامیان ارتباط برقرار کنند. یک هفته پیش نیز یکی از اعضای این خانواده های نظامی توانست در منطقه عرسال با یکی از گروگان ها دیدار کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار