آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ از ۱۶ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی ارشد ناپیوسته سال 95 و همچنین بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز دوشنبه 16 آذر ماه 94 آغاز و در روز یکشنبه 22 آذر ماه پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم دیگر قبل از آغاز ثبت نام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. 

توکلی در ادامه گفت: کلیه داوطلبان ضرورت دارد حتی از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک لازم و همچنین پرداخت 300 هزار ریال از طریق عضو شبکه بانکی به سایت سازمان سنجش از روز دوشنبه 16 آذرماه و 22 آذرماه 94 به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی خود اقدام نمایند. 

وی اظهار داشت: هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کدرشته امتحانی اول) از میان 66 کدرشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌های شناور مشخص شده است به عنوان کد رشته‌های دوم از میان کد رشته‌های امتحانی شناور اقدام نماید، ضرورت دارد نسبت به ثبت کد رشته های امتحانی دوم در تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و مبلغ 300 هزار ریال دیگر پرداخت کنند. 

توکلی تصریح کرد: بر اساس ضوابط داوطلبان علاقمند به شرکت در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 92 هزار ریال نیز برای شرکت در گرایش دوره مذکور اقدام نمایند. 

وی در پایان گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 95 لغایت چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه بر روی  سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

 لازم به ذکر است این آزمون در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه شانزدهم و جمعه 17 اردیبهشت ماه سال 95 درحوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. 




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار