کرمانشاه؛

عشایر سربازان امام(ره) و امت هستند

فرمانده سپاه عشایری استان کرمانشاه در مر اسم یادواره شهدای عشایری استان کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عشایری است.

عشایر سربازان امام(ره) و امت هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده سپاه عشایری استان کرمانشاه در مر اسم یادواره شهدای عشایری استان کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عشایری و انتقال فرهنگ و روحیه شهادت طلبی به نسل آینده است.

سرهنگ نبی احمدی افزود: عشایر در رشادت‌ها و فداکاریهای خود در زمان هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که هیچگاه در تقابل با نظام نبوده و در حقیقت سربازان امام(ره) و امت هستند.

وی با اشاره به نقش عشایر در دفاع از کشور در سالهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز نیز عشایر با گذشت سالهای بسیار از دفاع مقدس، همچنان با تبعیت از رهبری برای دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام آماده هرگوه جانفشانی هستند.

گفتنی است :یادواره شهدای عشایری استان کرمانشاه با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و سران طوایف 12 ایل استان کرمانشاه، برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.