اردبیل؛

تقویت اقتصاد کشور با حمایت از تولیدات داخلی /مبارزه با قاچاق دارو

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: حمایت از تولیدات داخلی پایه و اساس اقتصاد کشور را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: پدیده قاچاق در حوزه بهداشت و درمان سلامت جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده و استفاده از داروی قاچاق عوارض جبران ناپذیری برای افراد در پی خواهد داشت که به منظور جلوگیری از این امر برخورد قاطع با قاچاق دارو در شهرستان انجام می‌شود.

وی خواستار نظارت شبکه بهداشت و درمان بر داروخانه‌های شهرستان شد و گفت: داروخانه‌ها باید از تجویز بدون نسخه دارو برای اتباع آذری خودداری کرده و هنگام تجویز دارو، به تاریخ انقضای آن توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه باید تلاش کرد تا فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: استفاده از تولیدات داخلی و آگاهسازی جامعه از مضرات قاچاق زمینه شکوفاهی اقتصاد را فراهم می‌کند.

حلیم در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی پایه و اساس اقتصاد کشور را تقویت می‌کند، افزود: منویات مقام معظم رهبری در بخش مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی باید سرلوحه کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.