تیم های ملی زیر 16 و 19 سال در مرحله نهایی کار سختی دارند

برنامه های تیم های ملی جوانان و نوجوانان را مرتبا بررسی کرده و امیدواریم با تدارکاتی که برایشان در نظر می گیریم، در قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: در دیداری که با رئیس فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته فنی و توسعه فوتبال برگزار کردیم، کادر تیم ها برنامه های خود را ارائه دادند. در این نشست سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان خواسته های خود، اردوهای تدارکاتی، بازیهای برون مرزی و داخلی را به طور کامل تشریح کردند و رئیس فدراسیون نیز قول هر گونه همکاری را در اینباره به کادر هر دو تیم داد.

وی افزود: وضعیت حال حاضر تیم ملی نوجوانان به گونه ای است که اگر بخواهد بازیکنان جدیدی را در اختیار بگیرد و به اردوی تیم ملی دعوت کنند، باید رقابتهای لیگ را در رده سنی پایه زیر نظر داشته باشند. اما در رده سنی جوانان با مشکل جذب بازیکن مواجه نیستیم.

سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: کادر فنی تیم ملی جوانان باید بازی های لیگ پایه را که مطابق سن اعلام شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود، رصد کند و بدون شک اگر بازیکن مستعد و نخبه ای وجود داشته باشد، به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم های نوجوانان و جوانان در تورنمنت های بین المللی گفت: تمام هدف ما اجرای برنامه های تیم های ملی نوجوانان و جوانان است. اگر بتوانیم چند تورنمنت بین المللی و یا بازی با کشورهای ژاپن، ایتالیا و یا کره جنوبی برگزار کنیم، تیم های آماده ای را می توانیم به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام کنیم. هر دو تیم در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و ما امیدوار هستیم در صورت مهیا شدن شرایط و وضعیت به منظور برگزاری اردوهای مختلف و تورنمنت های بین المللی، این دو تیم را برای کسب عنوان برتر و بهترین عمکلرد حمایت کنیم. چرا که تیم های ملی زیر 16 سال و زیر 19 سال در مرحله پایانی رقابتهای قهرمانی آسیا، کار بسیار سخت و دشواری دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار