برای هر کشتی گیری که المپیکی شود دعا می کنم؛

اسماعیل پور:مشکل مالی نداشتم در لیگ جهانی کشتی نمی گرفتم

کشتی گیر آزادکار وزن 65 کیلو گرم تیم بیمه رازی تهران گفت:فقط 3 جلسه برای حضور در رقابت های لیگ جهانی تمرین کردم و شما مطمئن باشید اگر مشکل مالی نداشتم به هیچ عنوان در این رقابت های کشتی نمی گرفتم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود:همه علاقه مندان به کشتی من را می شناسند و به خوبی می دانند در هر میدانی کشتی بگیرم با همه توان روی تشک حاضر می شوم اما حضور مقتدرانه در رهر رقابتی مستلزم تمرین و آمادگی است که برای حضور در لیگ جهانی این شرایط وجود نداشت.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان با بیان این که من اگر نیاز مالی نداشتم در لیگ جهانی کشتی نمی گرفتم گفت:چرا باید یک قهرمان ورزشی به دلیل مشکلات مالی آبروی خود را وسط بگذارد،من می توانستم به جای حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان با جدیت بیشتری تمریناتم را ادامه می دادم و با یک آمادگی مطلوب در تورنمنت های پیش رو خود را محک می زدم اما شرایط طوری بود که مجبور شدم دعوت کادر فنی بیمه رازی را برای حضور در لیگ جهانی قبول کنم.
وی تاکید کرد:باید از رسول خادم که اجازه داد در لیگ جهانی کشتی بگیرم و غلام رضا محمدی که شرایطی را به وجود آورد تا در خدمت بیمه رازی باشم تشکر کنم چرا که اگر همین رقابت ها هم نبود نمی دانم چطور می توانستم از عهده مخارجی که دارم برآیم.
کشتی گیری جویباری کشورمان اضافه کرد:نه تنها من بلکه اکثر کشتی گیران با هر عنوان و مدالی که دارند درآمد چندانی ندارند و دلخوش به همین رقابت ها می باشند،واقعاً چطور می شود با حداقل درآمد زندگی کرد آن هم برای ورزشکاری که مجبور است شبانه روز به صورت حرفه ای تمرین کند،امیدورام صدای امثال من را مسئولین بشوند و در این خصوص چاره ای اساسی بی اندیشند.
اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که آیا به المپیک هم فکر می کند گفت:همه هدفم حضور و موفقیت در بازی های المپیک است مگر می شود من که همه زندگی ام را درگیر کشتی کردم به بازی های المپیک فکر نکنم،اتفاقاً برای رسیدن به این میدان بزرگ برنامه ویژه ای دارم.
آزادکار وزن 65 کیلو گرم کشورمان تاکید کرد:اگر در بازی های المپیک 2016 ملی پوش شوم با همه توان برای کسب مدال تلاش خواهم کرد و اگر فرد دیگری صاحب دوبنده تیم ملی شود با همه وجود برای موفقیتش دعا می کنم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.