اهواز؛

نظارت و کنترل بر باشگاه های خوزستان

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هشدار داد: درصورتیکه در باشگاهی از مواد نیروزا استفاده کند، تخلف بوده و در مرحله اول به آن باشگاه اخطار داده می شود و در صورت تکرار، آن باشگاه پلمب خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  مظفر علیشائی گفت: در راستای بازرسی از باشگاه‌های ورزشی، برای هر شهرستان 3  بازرس تعیین شده است.

وی بر رعایت تمام موارد حقوقی و بهداشتی در حین نظارت توسط بازرسان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حدود 1 هزار و 100 باشگاه ورزشی در استان وجود دارد، اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی در واقع به عنوان شرکای اداره‌کل ورزش و جوانان استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند و این اداره وظیفه دارد بر فعالیت این باشگاه‌ها نظارت داشته باشد تا باشگاهی نتواند از وظیفه خود تخطی کرده یا دستورالعمل‌های موجود را نادیده بگیرد.

علیشائی وظایف بازرسان را مشخص شده عنوان کرد و افزود: آن‌ها هم به صورت برنامه‌ریزی شده و هم به صورت غیر منتظره، به صورت ماهیانه از بشگاه ها بازدید می کنند  و نتایج بازرسی خود را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارائه نمایند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه 52 بازرس در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این بازرسان دارای شناسنامه و کارت شناسایی هستند و باشگاه‌ها نیز ملزم به همکاری با آن‌ها می باشند.

وی بیان داشت: همان طور که ما با مشاهده تخلفات باشگاه‌ها را تنبیه می‌کنیم، از باشگاه‌های برتر نیز تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.