شیراز؛

تدابير ترافيكی پليس در ايام اربعين حضرت اباعبدالله الحسين

ریيس پليس راهور استان تدابير ترافيكی پليس را در ايام اربعين حضرت اباعبدالله الحسين (ع) تشريح كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی گفت: روز چهارشنبه 11 آذرماه امسال مراسم عزاداری اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) همزمان با سراسر کشور در کلان شهر شیراز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در حسینه ها، تکایاها و اماکن مذهبی بخصوص حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حرم سید علاء الدین حسین (ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم از شهروندان درخواست می شود در این مراسم نیز همانند سایر مراسم های ملی و مذهبی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا مراسم عزاداری با نظم و امنیت خاصی برگزار شود.


رییس پلیس راهور استان فارس از شهروندان در خواست كرد برای شرکت در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده كنند چرا که با کمبود فضای کافی جهت پارک وسایل نقلیه از عزیمت با وسایل نقلیه شخصی اعم از اتومبیل و موتور سیکلت بخصوص در محدوده حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و حضرت سید علاء الدین حسین (ع) خودداری کنید.

سرهنگ عباسی تاکید كرد: شهروندان لازم است از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اماکن مذهبی که محل عبور شهروندان جهت شرکت در مراسم مذهبی اربعین حسینی هستند خودداری كنند زیرا در غیر این صورت وسیله نقلیه با خودرو بر به پارکینگ انتقال داده می شود.

وی با بیان اینكه در روز اربعین معابر منتهی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاء الدین حسین (ع) محدودیت ترافیکی اجرا می شود، گفت: لازم است شهروندان جهت تردد در معابر فوق، معابر جایگزین انتخاب كنند.

رییس پلیس راهور استان فارس بهترین کمک و تعامل شهروندان با پلیس را رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: در تقاطع ها و معابری که ممنوعیت، یا محدودیت ترافیک اجرا می شود لازم است شهروندان همکاری لازم را با مامورین پلیس راهور داشته باشند و هر کدام خود پلیس باشیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.