زیدی: ملی‌پوشان براساس رنکینگ آسیایی انتخاب شدند

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: تنیسورها طبق رنکینگ آسیا و ایران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

زیدی: ملی‌پوشان براساس رنکینگ آسیایی انتخاب شدندفرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان بیان کرد: کادر فنی تیم های ملی پایه براساس رنکینگ تنیسورها در آسیا و ایران تصمیم گرفت دوازده نفر را به اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 ساله ها دعوت کند که در این لیست نحوه عملکرد بازیکنان در مسابقات داخلی مورد ارزیابی کامل قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار است سه دختر و سه پسر به مسابقات انتخابی کولمبو اعزام شوند که پس از اینرقابت های انتخابی و اردوهای مختلفی که برای بازیکنان در نظر می گیریم امیدواریم بتوانیم تیم هماهنگی را به این مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ابراز کرد: سال گذشته نیز در این مسابقات شرکت کردیم اما نتابج نه چندان خوبی را در این پیکارها بدست آوردیم. رقابت های انتخابی جهان میان کشورهای قدرتمند است و کشورهای شرق آسیا به تمام توان حضور پیدا خواهند کرد. نمی توانیم سطح  این مسابقات را با رقابت‌های غرب آسیا مقایسه کرد اما ایران برای ارتقای تنیس خود نیازمند حضور در این میادین بزرگ است.

وی ادامه داد: تیم ملی زیر 16 ساله ها نیز در ماه اسفند در بخش پسران مسابقات دیویس کاپ و در بخش دختران رقابت های فدکاپ را در پیش خواهند داشت که این نفرات دعوت شده هم تا اسفندماه اردوهایی خواهند داشت.

زیدی در پایان خاطر نشان کرد: نباید از تنیسورها در این میادین انتظار معجزه داشت اما حضور دراین پیکارها می تواند ترس بازیکنان را از رویایی با تنیسورهای بزرگ بریزد و این می تواند کمک زیادی به آینده تنیس کشور کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، تنیس ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار