اولین بازیکن مازاد پرسپولیس مشخص شد

هافبک جنگنده و مازندرانی پرسپولیس هرگز نتوانست اعتماد سرمربی کروات قرمزها را جلب کند و حالا در لیست خروجی قرار گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در لیست 18 نفره پرسپولیس برای بازی با نفت باز هم اثری از نام مهرداد کفشگری دیده نمی شود. او از همان ابتدا هم نتوانست نظر مساعد برانكو ایوانکوویچ را جلب كند.
 
برای بازی با نفت، پرسپولیس کمال کامیابی نیا را به علت محرومیت در میانه میدان در اختیار ندارد و تصور می رفت فرصت بازی به کفشگری می رسد. نام کفشگری در لیست اردوی 19 نفره پرسپولیس قرار داشت ولی گویا صبح امروز بازیکنی که باید قلم قرمز روی نامش کشیده می شد همان هافبک دفاعی مورد علاقه علی دایی است.
 
با این روند مشخص شد که کفشگری جایی در پرسپولیس ندارد. دایی اعتقاد عجیبی به کفشگری دارد و شاید پیشنهاد پرسپولیس موجب شود تا سرمربی صبا با در اختیار قراردادن یکی از بازیکنانش سراغ جذب این هافبک مازندرانی برود.
 
وی مدتی قبل در مصاحبه ای گفت كه به دلیل مورد توجه قرار نگرفتن در پرسپولیس، اعتماد به نفسش را از دست داده. حالا و در شرایطی كه او وضعیت خوبی در تیم ندارد، خبر از خروج او از پرسپولیس در نیم فصل آمده است.
 
برانكو بدش نمی آید در این شرایط كه پرسپولیس مشكل مالی دارد، كفشگری را به باشگاهی دیگر بفروشد تا باشگاه بتواند این پول را صرف خرید بازیكنی جدید كند.
 
بعید است در باقی بازی های باقی مانده لیگ تا پایان نیم فصل، نظر برانکو در مورد این بازیکن عوض شود و بهتر است كفشگری را به عنوان اولین خروجی پرسپولیس در نیم فصل بشناسیم.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
برانکو دمت گرم...به این میگن مربی