بیرجند ؛

بیش از هزار بازرس در طرح نظارت بر کالاهای دخانی خراسان جنوبی

بیش از هزار بازرس و 64 گروه گشت مشترک در طرح نظارت بر کالاهای دخانی خراسان جنوبی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ بیش از هزار بازرس و 64 گروه گشت مشترک در طرح نظارت بر کالاهای دخانی خراسان جنوبی شرکت کردند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: این طرح ، نیمه دوم آبان ، با همکاری اتاق اصناف و در قالب گشت های مشترک با نیروی انتظامی از واحدهای صنفی ، انبارها و سایر اماکن عمومی در خراسان جنوبی اجرا شد.

تهوری افزود: در این طرح 21 هزار نخ سیگار قاچاق در طرح نظارت بر کالاهای دخانی خراسان جنوبی و، تولیدات 20 برند دخانی خارجی فاقد شناسنامه بهداشتی و مجوز لازم ، جمع آوری و همچنین حدود 28 کیلو ماده مخدر ناس کشف شد .

وی افزود: عرضه محصولات دخانی از ابتدای دی بر اساس ضوابط اعلام شده خواهد بود و افراد صنفی و غیر صنفی عرضه کننده مواد دخانی مجاز ، برای دریافت پروانه فروش تا پایان آذر مهلت دارند به اتحادیه های صنفی مرتبط مراجعه کنند.

فروش محصول دخانی مجاز فقط در واحد های صنفی و دارای پروانه کسب و فروش سیگار ، فروش محصولات دخانی به شرط داشتن تصاویر هشدار دهنده بهداشتی ، ابزار امنیتی و درج عبارت " فروش محصول در ایران " و ممنوعیت فروش محصولات دخانی به صورت باز ، فله ای و نخی و همچنین به افراد دارای کمتر از 18 سال ، ضوابط اعلام شده برای عرضه محصولات دخانی است .


انتهای پیام/ی


برچسب ها: کشف ، کالا ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.