قهرمان ووشوی جهان با پارس جنوبی قرار داد بست

حمید رضا قلی پور ووشوکار پر افتخار تیم ملی کشورمان با تیم پارس جنوبی در نهمین دوره لیگ برتر ووشو حاضر می شود.

حمیدرضا قلی پورسانداکار تیم ملی کشورمان به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: برخلاف سال گذشته که با تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر حاضر شدم، امسال برای حضور در نهمین دوره لیگ برتر ووشو با تیم پارس جنوبی قرارداد همکاری بسته ام. پیش از این نیزدر زمانی که این تیم با نام نفت در لیگ برتر ووشوشرکت می کرد، سابقه همکاری داشتم. 
دارنده چهار مدال طلای ووشوی جهان در خصوص شرایط جسمانی اش اعلام کرد: آسیب دیدگی قدیمی که در ناحیه زانو داشتم در مدت اردوهای مسابقات جهانی نیز همراهم بود و شرایط رسیدگی به مشکل زانویم را نداشتم. در حال حاضر با استراحت و تمرینات بدنسازی سعی در رفع این مشکل دارم و نسبت به زمان برگزاری مسابقات جهانی اندونزی (23 تا 27 آبان)در شرایط بهتری هستم.
وی ادامه داد: شرایط آمادگی ام از نظر فنی و قدرتی بسیار خوب هست و با توجه به اینکه اکثر اوقات با صلاحدید کادر فنی در هفته های پایانی و دیدارهای مهم لیگ مبارزه می کنم ، فرصت کافی برای استراحت و تمریناتی که بیشترجنبه درمانی دارد، دارم و به طور حتم به شرایط ایده آلم به زودی می رسم.
وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی کادر فنی در هفته نخست لیگ برتر به میدان نمی روم و به تمرینات شخصی و استراحت می پردازم تا خود را برای اردوهای تیم پارس جنوبی برای حضوری بهتر در لیگ برتر آماده کنم.
گفتنی است : هفته اول و دوم ، نهمين دوره ليگ برتر ووشو در بخش آقايان از پنجشنبه 12 آذر ماه با حضور ده تيم آغاز مي شود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، قلی پور ، تیم ملی ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار