اوباما: تغییرات آب و هوایی تمام کشورها را تحت تأثیر قرار می‌دهد

رئیس‌جمهور آمریکا، تغییرات آب و هوایی را تهدیدی برای تمامی کشورها و بزرگترین چالش برای بشریت دانست.

اوباما: تغییرات آب و هوایی تمام کشورها را تحت تأثیر قرار می‌دهد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الحدث"؛ "باراک اوباما" -رئیس‌جمهور آمریکا- با سخنرانی در کنفرانس " تغییرات آب و هوایی" که در "پاریس" برگزار می‌شود، گفت: "تغییرات آب و هوایی بر تمامی کشورها تأثیر سوء دارد."

رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد: تغییرات آب و هوایی بزرگترین چالش برای بشریت است. باید درباره سازوکار شفافی درباره بحران تغییرات آب و هوایی به توافق برسیم. سیاست های بعضی کشورها در این زمینه پیامدهای ویرانگری به همراه داشته است.

اوباما افزود: اگر تغییرات آب و هوایی ادامه پیدا کند در آینده شاهد خالی شدن بعضی شهرها خواهیم بود. ما آخرین نسلی هستیم که می توانیم برای مقابله با تغییرات آب و هوایی کاری انجام دهیم. من به همین علت به عنوان رئیس جمهور بزرگترین اقتصاد جهان به شخصا در این نشست شرکت کردم. 

وی خاطر نشان کرد: پیامدهای تغییرات آب و هوایی بر محیط زیست در همه جهان آشکار شده است.

باراک اوباما گفت: باید برای محدود کردن فقر و آلودگی توافق هایی به دست آید. اگر مشکل تغییرات آب و هوایی حل نشود، با چالش های بزرگی روبرو خواهیم شد. 

وی افزود: باید راههای پایداری برای حمایت از پیشرفت جهانی پیدا شود. آمریکا به حمایت از کشورهای در حال توسعه برای کمک به آنها به منظور مقابله با پیامدهای تغییرات آب و هوایی پایبند است.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار