ساری؛

اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز تا ساعت دوبامداد شنبه

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت ایام اربعین حسینی در محورهای مازندران، گفت: تردد موتورسیکلت روزهای سه‌شنبه 10، چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذرماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

جعفر محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 13 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 آذرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 روز جمعه 13 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 آذرماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‎سمت کرج بصورت یک‌طرفه است.

رییس پلیس‌راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون از ساعت شش تا 24 روزهای سه‌شنبه 10، چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذرماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد اضافه کر: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای سه‌شنبه 10 و جمعه 13 آذرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، گفت: در حال حاضر سطح جاده‌های مازندران خشک است و شاهد بارش نیستیم.

رییس پلیس‌راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی، افزود: وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

به گفته وی: با توجه به بارش باران در پایان هفته جاری لازم است رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.