شیراز؛

کشف بیش از 260كيلوگرم مواد مخدر در استان فارس

فرمانده انتظامي استان از كشف 260 كيلو و 100 گرم موادمخدر در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "مهر" استان فارس با بكار گيري سگ هاي مواد ياب، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري در جاده شهرستان "جم" به سمت "شيراز" كردند.

وي بيان كرد: در اين ايست و بازرسي دو دستگاه خودرو "پژو ۲۰۶" و "سمند" كه حامل موادمخدر بودند شناسايي،‌ توقيف و در بازرسي از آنها مقدار ۱۰۴ کیلو و ۳۰۰ گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در خودروها جاساز شده بود كشف و در اين راستا 3 قاچاقچي موادمخدر دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس اضافه كرد: در شهرستان "لارستان" نيز پس از آنكه ماموران از تردد يك دستگاه خودرو وانت "نيسان" حامل موادمخدر در اطراف آن شهرستان مطلع شدند،‌ با استقرار در طول مسير خودرو، آن را متوقف، ‌راننده دستگير و در بازرسي از اين خودرو وانت 98 کیلوگرم تریاک و يك کیلو و۷۰۰ گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف كردند.

سردار "گودرزي" ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان "شيراز" منزل يك قاچاقچي موادمخدر را واقع در جنوب اين شهرستان شناسايي و در بازرسي از آن منزل 44 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

وي افزود: در "فسا" نيز ماموران انتظامي آن شهرستان یک دستگاه خودرو "پژو پارس" حامل یک کیلو و 600 گرم تریاک را توقيف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران انتظامي شهرستان "مهر" نيز يك قاچاقچی مواد مخدر را دستگير و در بازرسي از خودرو "پژو 405" وي مقدار 10 کیلو گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جا سازي كرده بود، كشف كردند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.