حملات تروریستی پاریس، دستاویزی برای تیراندازی به یک راننده مسلمان در آمریکا

حملات تروریستی پاریس به دستاویزی برای حمله به مسلمانان در آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، یک مهاجر 38 ساله مراکشی در تعطیلات عید شکرگزاری از سوی یک شهروند آمریکایی در شهر  "پیتسبرگ" ایالت "پنسیلوانیای" آمریکا مورد سوء قصد قرار گرفت. 

مهاجر 38 ساله مراکشی در این خصوص گفت: "در شب عید شکرگزاری مسافری را سوار کردم. وی ضمن توهین به پیامبر اسلام (ص) و مرتبط دانستن گروه تروریستی داعش با اسلام، مسلمانان را مسئول حملات تروریستی پاریس دانست. من در پاسخ به او گفتم با داعش مخالف هستم. چرا که آنها انسان های بی‌گناه را می کشند." 

این راننده 38 ساله در ادامه اظهار داشت: "زمانی که به مقصد رسیدیم، مسافر به من گفت منتظر وی بمانم تا کیف پول خود را از منزلش بیاورد. زمانی که او از منزل بازگشت، یک اسلحه به همراه آورد و آن را به سوی من نشانه گرفت. من تلاش کردم از صحنه بگریزم؛ اما بر اثر اصابت گلوله زخمی شدم."

فعالان مدافع حقوق مسلمانان خواستار انجام تحقیقات در خصوص این پرونده شده اند. آنها می گویند از زمان حملات تروریستی پاریس، احساسات ضد اسلامی تشدید شده است. مدافعان حقوق بشر در ادامه از مقامات فدرال خواستند برای حمایت از مسلمانان، تدابیر شدیدتری را اتخاذ کنند.

از زمان حملات تروریستی پاریس، نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مواضع خصمانه تری را علیه مسلمانان اتخاذ کرده اند. بیش از 30 نفر از فرمانداران آمریکایی نیز اظهار داشتند طرح اوباما را در خصوص پذیرش پناهندگان سوری نمی پذیرند. طبق طرح اوباما قرار است در سال آتی میلادی، 10000 مهاجر سوری وارد آمریکا شوند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار