بسکتبال لیگ NBA

پیروزی شیکاگو بولز مقابل سن‌آنتونیو/ گسول بازهم پارکر را شکست داد

تیم بسکتبال شیکاگوبولز بامداد امروز سن آنتونیو اسپرز را شکست داد تا پائو گسول، پس از جام ملت‌های اروپا یک بار دیگر مقابل تونی پارکر به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA بامداد امرز با برگزاری هشت دیدار دنبال شد. در یکی از مهم‌ترین‌های امروز شیکاگو بولز در سالن یونایتد سنتر شیکاگو در دیداری نزدیک 92 بر 89  سن آنتونیو اسپرز را شکست داد. پائو گسول سنتر بولز در این دیدار چهره د رخشان تیمش بود و 18 امتیاز و 13 ریباند مقابل نام خود ثبت کرد. 

این دیدار، پس از مصاف تیم‌های بسکتبال اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا که چندماه پیش به میزبانی فرانسه برگزار شد، نخستین رویارویی پائو گسول سنتر اسپانیایی بولز و تونی پارکر گاردراس فرانسوی سن آنتونیو اسپرز به حساب می‌آمد. گسول که در آن دیدار فرانسه و پارکر را نقره‌داغ کرد و خروس‌ها را در خانه شکست داد، این بار در قالب رقابت‌های باشگاهی NBA به مصاف پارکر رفت و بازهم موفق به شکست او شد. 

در دیگر رقابت‌ مهم امروز، گلدن استیت وریرز، یوتا جاز را در خانه این تیم 106 بر 103 شکست داد و به رکورد 19 برد متوالی رسید. استفن کری  در این دیدار 26 امتیاز و 6 ریباند مقابل نام خود ثبت کرد تا چهره برتر میدان شناخته شود. گلدن استیت، تا کنون تنها تیم بدون شکست رقابت‌های این فصل NBA به حساب می‌آید. 

نتایج سایر دیدارهای بامداد امروز به این شرح است؛
آتلانتا هاوکس 106- اوکلاهاماسیتی 100
دیترویت پیستونز 116 – 105 هیوستون راکتس
میامی هیت 95 – 105 بوستون سلتیکس
میلواکی باکس 92 – 74 دنور ناگتس
ساکرامنتو کینگز 112 – 98 دالاس ماوریکس 
لس آنجلس کلیپرز 102 – 87 پرتلند ترل‌بلیزرز

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار