تیراندازان باانگیزه ظاهر شدند

ملی پوش اهداف پروازی گفت: تیراندازان در فینال فینالیست های اهداف پروازی باانگیزه بالایی شركت كردند.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سطح مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی اظهار داشت: مسابقات مثل همیشه در سطح بالایی برگزار شد و ركورد تیراندازان نشان داد که با آمادگی و تمرینات قبلی در این رقابت ها شركت كردند.

عزیزیان گفت: تیراندازان به وی‍‍‍‍ژه در روز آخر عملكرد بسیار خوبی داشتند و در مرحله فینال چون برترین های هر دوره شركت می كنند، رقابت زیادی بین ورزشكاران وجود دارد و همه سعی می كنند برای كسب  عنوان قهرمانی بهترین عملكردشان را به نمایش بگذارند.

قهرمان مسابقات اهداف پروازی افزود: ركورد تراپ دوبل در این رقابت شكسته شد، كه خودم در مسابقات قبلی به پایان رساندم و این بار نیز توسط خودم شکسته شد.

ملی پوش اهداف پروازی درباره حضور جوانان دراین مسابقات گفت: متاسفانه برنامه ریزی در این زمینه بسیار ضعیف است و در مسابقات گذشته، حضور جوانان نشان داد پتانسیل اهداف پروازی بین نسل جوان وجود دارد كه این قشر از تیراندازان نیاز به حمایت دارند و با برنامه ریزی های منسجم می توان ازحضورشان در تیم های ملی استفاده كرد.

عزیزیان افزود: اگر فدراسیون حمایت بیشتری از اهداف پروازی كند به طور قطع می توان استعدادهای بیشتری در این رشته پیدا كرد كه به آینده اهداف پروازی كمك كند، كه متاسفانه علاوه بر این مساله كمبود امكانات نیز به معضلات دامن می زند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار