افزایش سرانه ورزشی ملارد با بهره‌برداری از مجموعه ورزشی گلزار شهدا

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهر مستعد و توانمند از اولویت‌های جدی پارلمان شهری و شهرداری ملارد محسوب می‌شود.

افزایش سرانه ورزشی ملارد با بهره‌برداری از مجموعه ورزشی گلزار شهدا

علی مرزانی، عضو شورای اسلامی شهر ملارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کمبود امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی این شهر، گفت: مهاجرپذیری و جمعیت انبوه شهر 400 هزار نفری ملارد می‌طلبد تا زیرساخت‌های رفاهی، ‌ورزشی‌، تفریحی و فرهنگی به میزان مضاعفی در این منطقه ارتقاء یابد.

وی افزود: به همین دلیل طرح‌ها و برنامه‌های متعددی تعریف و طراحی شده که با عنایت به زمان‌بندی‌های تنظیم شده پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

مرزانی گفت: مجموعه ورزشی گلزار شهدای ملارد از نمونه طرح‌هایی است که در حال حاضر عملیات آن در حال اجرایی شدن است و افتتاح آن در افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهر ملارد مثمر ثمر خواهد بود.


عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری ملارد  از دیگر طرح‌های اولویت‌داری است که در حال حاضر در حال رایزنی و پیگیری‌های اداری مرتبط با آن هستیم تا پس از قطعی شدن زمین محل احداث پروژه،‌ روند احداث و کلنگ‌زنی آغاز شود.

مرزانی یادآور شد: از نظر ما هر آنچه در این حوزه (فرهنگی-ورزشی) کار شود باز هم با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و برای رفع کمبودها و خلاءهای موجود در این بخش در حد توان و امکانات موجود، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار