همزاد Zapya پیدا شد!

شما می توانید با استفاده از این ترفند برنامه های نصب شده بر روی دستگاه هوشمند خود را بدون نیاز به فایل خام آن برای دیگران ارسال کنید .

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا به حال شده است که بخواهید نرم افزاری را برای دوست خود ارسال کنید اما فایل نصبی آن را نداشته باشید؟شاید دانلود کردن دوباره فایل نصبی برنامه تنها راهی باشد که در این شرایط به ذهنتان برسد.

همزاد Zapya پیدا شد!

 اما یکی از راه های پیشنهادی ما به شما استفاده از برنامه MyAppSharer می باشد.عملکرد برنامه بسیار واضح و آشکار است. با استفاده از این برنامه شما می توانید برنامه های نصب شده بر روی دستگاه هوشمند خود را بدون نیاز به فایل خام آن برای دیگران ارسال کنید که البته شاید نمونه آن را در برنامه Zapya دیده باشید.

شما تنها کافی است که برنامه و یا برنامه هایی که قصد ارسال آنها را برای دیگران دارید انتخاب کرده و نحوه ی ارسال آن را نیز مشخص کنید تا برنامه به راحتی آنها را برای دیگران ارسال کند.

گاهی اوقات ممکن است که شما مجبور به حذف یکی از برنامه های مورد نظر در دستگاه هوشمند خود شوید ولی نخواهید که کاملا آن را از دست دهید. با استفاده از این برنامه شما می توانید یک فایل نصبی برای خود در کارت حافظه ذخیره کنید تا بعدا دوباره بتوانید به راحتی آن را روی گوشی خود نصب کنید.

همزاد Zapya پیدا شد!

همزاد Zapya پیدا شد!

همزاد Zapya پیدا شد!

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار