داورزنی: گل اصفهانی ها صحیح نبود/ برای کنده شدن از قعر جنگیدیم

سرمربی تیم منصوری قرچک گفت: هر دو تیم می دانسنتند که بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود .برای ما از این جهت که تلاش می کردیم از قعر جدول جدا شویم و آن ها برای قهرمانی و صدر جدول می جنگیدند.

رضا داورزنی سرمربی تیم منصوری قرچک در پایان بازی با گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت :  بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم می دانسنتند که بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود .برای ما از این جهت که تلاش می کردیم از قعر جدول جدا شویم و آن ها برای قهرمانی و صدر جدول می جنگیدند و هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و روی تک تک بازیکنان آن ها کار کردیم و بچه های ما با یک تمرکز خوب وارد زمین شدند.
 
استراتژی که مورد استفاده قرار دادیم استراتژی خوبی بود جواب داد و گل اول را ما زدیم و توانستیم بازی را اداره کنیم تا اواخر بازی تساوی نتیجه رقابت دو تیم  بود .
 
وی در مورد سیستم پاورپلی گیتی پسند نیز گفت:به هر حال گیتی پسندی  ها به برد نیاز داشتند و ریسک کردند و به سیستم پنج نفره روی آوردند البته ما در بازی چهار در مقابل پنج بهتر بازی کردیم و توانستیم از موقعیت های بدست آمده به گل برسیم و من احساس می کنم که زیبنده یک بازی قشنگ نبودیم.
 
سرمربی منصوری در اداه افزود:به هر حال من به هر دو تیم تبریک خسته نباشید می گویم تیم گیتی یکی از بهترین تیم هاست و امیدوارم نتایج بهتری رو کسب کند که حتما می تواند به نتایج بهتری دست یابد.
 
داورزنی  در رابطه با توپی که به تیر دروازه خورد و گیتی پسندی ها معترض بودند و میگفتند گل شده گفت: نه ، اگر توپ به تیر بخورد و از خط بگذرد حتما به درون دروازه می رود به هر حال تشخیص داور است اما من به شخصه می گویم گل نشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار