الدیار: موساد، عرفات را با پلوتونیم مسموم کرد

یک روزنامه لبنانی نوشت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطینی را با شیر نسکافه آغشته به پلوتونیم، به قتل رساند.

الدیار: موساد، عرفات را با پلوتونیم مسموم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الدیار نوشت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) یاسر عرفات سابق تشکیلات خودگردان فلسطینی را با شیر نسکافه آغشته به پلوتونیم به قتل رساند. 

بر اساس این گزارش موساد این سم پلوتونیمی را به واسطه یکی از محافظان یاسر عرفات به وی خورانده بود. 

الدیار در ادامه نوشت: موساد نسکافه را در داخل یک قوطی که مملو از پلوتونیم بود ریخته بود. یاسر عرفات همین که شیرنسکافه را به مدت یک هفته استفاده کرد، آثار مسمومیت در دستگاه گوارش وی ظاهر شد و بدنش رو به ضعیف شدن رفت. پزشکان در بیمارستان فرانسوی در پاریس به بیماری و سم پلوتونیم پی بردند، اما نتیجه را اعلام نکردند و بدین ترتیب عرفات با ماده پلوتونیمی که موساد به واسطه یکی از محافظانش به او خورانده بود مسموم شد و مرد. 

الدیار افزود: محافظ یاسر عرفات در مقابل دریافت مبلغ زیادی پول این کار را برای موساد انجام داد. 

الدیار لبنان، که به منبع اطلاعاتش اشاره نکرد، افزود: تحقیقات فلسطینیان نشان داد محافظ یاسر عرفات به کانادا رفته و کارتهای شناسایی و گذرنامه خود را تغییر داده و برای آنکه چهره‌اش شناسایی نشود عمل زیبایی انجام داده و موساد به او در این کار‌ها کمک کرده است و او اکنون در آمریکاست اما اطلاعاتی از او در اختیار نیست. 

الدیار در انت‌ها نوشت: کمیته تحقیق فلسطینی نمی‌خواهد این فلسطینی را متهم کند که به یاسر عرفات سم خوراند، بلکه می‌خواهد بدون اشاره به جزئیات، به موساد متمرکز شود.


انتهای پیام/ 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار